💬
Logga in
Fuska.se

Hur Hittade

48 svar · startad

0014. Sen 0013 sen 0012(han finns inte längre på fuska) sen 0011 sen 0015 tror jag. En 001 fanns med

men 0013 jag kom ihåg dig du var väl med förut när alla klagade på admin varför han tog bort fuskarna.nu då var typ sidans skin oranshe och vit Blå
2 Aug 2004

Jo jag skrev mest inlägg då ja. Jag blev medlem på Fuskarna.nu först. Då var 0014 först. Sen kom jag och försökte härma honom typ. men då Låg han kasnke 3 på inläggs listan i slutet.(Jag låg 6:a) Sen bytte dom till Fuska.se. Då var han inte inne så mycket. Så jag skrev lite mer än 1000 inlägg(lite) Och jag var den ända elite gamer. Sen Så kom det här sidan. Och sen gjorde dom om den här sidan till en förbättring.

min kusin tipsa mig! under sommaren eller nä det gjorde han inte, jag bara tittade på när han var inne så ville jag osså!

Hej jag tänkte starta en tråd och undra hur alla hittade fuska.se så här gick det till för mig jag hittade först fuskarna.nu

förut 1-2 år kanske det var jag sökte fusk till pokemon gul så skrev jag fusk i google så stog det fuskarna.nu Svenska spel fusk sida så klickade jag och jag fattade inget jag fick typ 1 2 varningar

Jag ville komma åt fusk och min kompis tippsade om fuskarna.nu! Typ dan efter han sagt det så blev det fuska.se och när jag skrev fuskarna.nu så kom jag hit!
Bambi

Jag såg att några blev medlemmar här i stället för grannsidan (.nu), så jag gick hit och tyckte det var större bättre och mer aktivt.. Hette Trunks då

genom att jag ville ha hjälp med pokémon,jagprovade fuskarna.nu först,men funkade inte.Då sa min bror att det var fuska.se..

_Zoro_ Tjatade på mig i veckor och till slut blev jag medlem

LIte ot:

Fuska.se statestik - Hur ...

Jaaaa.... min goda vän Xaber sa den till mig! :gitarr: :gitarr:

Jo jag skrev mest inlägg då ja. Jag blev medlem på Fuskarna.nu först. Då var 0014 först. Sen kom jag och försökte härma honom typ. men då Låg han kasnke 3 på inläggs listan i slutet.(Jag låg 6:a) Sen bytte dom till Fuska.se. Då var han inte inne så mycket. Så jag skrev lite mer än 1000 inlägg(lite) Och jag var den ända elite gamer. Sen Så kom det här sidan. Och sen gjorde dom om den här sidan till en förbättring.

samma här jag var inne när sen efter 1 timme så hålde admin på att updatera nåt sen så Blev det fuska.se skallet var oransh vit blå men alla klagade på admin varför han tog bort fuskarna.nu <_<
Bambi

Jag har för mej att några old school killar härifrån sa att alla hade 1000 inlägg på fuskarna.nu och hälften var avstängda?

genom att jag ville ha hjälp med pokémon,jagprovade fuskarna.nu först,men funkade inte.Då sa min bror att det var fuska.se..

men shanks när man skriver www.fuskarna.nu så blir det fuska.se ! ;)

det blev det inte DÅ..

3 Aug 2004
(Thunder-Pikachu @ 02/08-2004 21:17:08)

samma här jag var inne när sen efter 1 timme så hålde admin på att updatera nåt sen så Blev det fuska.se skallet var oransh vit blå men alla klagade på admin varför han tog bort fuskarna.nu <_<

Ojfan Thunder-Pikachu! Du är medlem nummer 25!!

Va hälften som mig!! Grr. Jag klagade inte på Admin iaf.

dt är bra...

vaaaa jag trodde 0013 blev medlem fören mig men ok i alla fall 25 B)

Jo kanske det men inte på den här fuska.se

Jo kanske det men inte på den här fuska.se

a jag tror du registerade dig fören mig i fuska du hade typ 500 inlägg och jag runt 100

Jag hittade fuskarna.nu när en kompis gav mig sidan...Gjorde mig medlem på forumet men skrev inte så mycket, sedan bytte det till fuska.se och då började jag skriva.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in