vilka här har klarat ut spelet?
Ninja Guiden
jag har varvat spelet och fått alla ninja gaiden classic games....vilka här har klarat ut spelet?
har också fått dark dragon blade....§ B)
ookej...
visst ät jag bäst eller vadå......... B)ookej...
Hehe... Kalla dej va du vill B) Inget att skryta om att man klarat ut ett spel <_<
som inte andra kan klara klara utHehe... Kalla dej va du vill B) Inget att skryta om att man klarat ut ett spel <_<
Jag har ju inte äns fått testa Ninja Gaiden <_<
gör det du kommer inte bli besviken
det är därför du är luspank.... :lol:Jag har ju inte äns fått testa Ninja Gaiden <_<
Quaked_ess is the spam maker :angry: :angry: :angry:vad är det för fel på Pojken :angry:
back to topic
Jag tyckte att ninja gaiden va FETT DÅLIGT spel, av mig så får det - :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: | minus fem djävular...
jag gissar på att du inte ens klarade första bossenJag tyckte att ninja gaiden va FETT DÅLIGT spel, av mig så får det - :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: | minus fem djävular...
Jag tycker det e FETT BRA..
jag varken gillade det eller hatade det...
det är väl ett rätt så ok spel
för att det var för svårt för dig............. :Djag varken gillade det eller hatade det...
det är väl ett rätt så ok spel
Du tar fel + fem djävularJag tyckte att ninja gaiden va FETT DÅLIGT spel, av mig så får det - :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: | minus fem djävular...
vadå tar fel??????? :huh: