💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Ssbm

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur slår man jätte långa slag på säck påsen eller vad det är??

3 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

Det längsta jag har gjort är 405 meter med Roy. Gör bara upp och A 3 gånger. Första gången den flyger upp börjar du ladda en upp och A och släpper när den landar. Sen samma sak igen och när den flyger upp tredje gången börjar du ladda den vanliga B-attaken tills han inte kan ladda längre. Det kan ta några försök men det handlar om hur länge man laddar upp&A attackerna.

Nivå 1 · Novis

slå säcken lite med Roy med A-atacken, sedan så håller du inne B och sen släpper :D

Nivå 5 · Fuskare

gör 3 a upp så att den får 55% i skada sen laddar du på b jag kan lova att du hinner

7 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

det lengsta jag har slagit är med yoshi 460m! B)

och då fick jag sandsäck trofen också

Nivå 4 · Lärling

hure gjorde du med yoshi

Nivå 3 · Lärling

det är enkelt hopa up i luften och atackera med a ner på sandsecken så mycket som möjligt

sen ska man ta beasbollträt och smasha till den! ;)

seg till om det funka man måste vara smidig!

Nivå 4 · Lärling

Ta Roy, A upp smash 3 ggr ladda så länge du hinner och så fort du kan slå der gör du det, sen laddar du B. Jag kom 425-470m!

Nivå 3 · Lärling

Det är lättaste sättet ja.

8 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Exakt!

Nivå 3 · Lärling

Instämmer. Men upp och A med Ganondorf har jag kommit 491 meter så den är också bra men den med yoshi är svår. Kommit 369 meter med yoshi.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Med A upp? Yoshi alltså.

Nivå 3 · Lärling

Nej men ner och A i luften. Det stog väl högre upp i tråden. Men nästa gång jag behöver svara dig något wind fox så pmar jag för det här blir snart chat.

9 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Haha testa ta donkey kong O lyft upp säcken o spring iväg :lol: Haha hur lågt klarar ni ?? :gitarr:

Ta dr.mario och gö >b sen slår du med baseboll racket.

Nivå 6 · Fuskare

Den kommer inte 400 :evil:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in