💬
Logga in
Fuska.se

Hej Då På Er.

106 svar · startad · 🔒 låst

men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad.

och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det.

men nu kan mitt diktaor period börja! 

see ya. hehe ska ta över fuska.se. 

Hahahaha ,jah då får väll George Buch komma till sverige me sina trupper å fånga en ny Saddam.

Ä de nån som kan numret till vita huset fö de står inte i telefon katalogen. :lol: :lol:

PS detta var inte riktat mot någon speciell :lol: :lol:

Senast ändrad:

du kan pm:a mej nu jag e bered på att svara och tro mej jag menade allvar.

Nivå 7 · Fuskare

men vad kan du göra då? <_<

om jag blir utsattför något så kommer du INTE kunna gå ut på internet (om du inte får en annan ip adress förstås.. :P )

Senast ändrad:

du kan pm:a mej nu jag e bered på att svara och tro mej jag menade allvar.

jah förstår inte va du menar.Menar du att dina hot är sanna eller att du sticka från fuska

PS om du menade att dina hot är sanna så :lol: :lol:

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vad du än gör i forumet (som om du skulle göra något) så kan Admin alltid stoppa dig. :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

om det bara vorre så lött jag ska inte bara låta dej få straffet och skona alla andras huvud.

ni ska snartfå se på min hämnd........

vad ni har gjort mej? förbannad och förstört mitt ryckte och bara så ni vet jag brukar alldrig ljuga i verkligheten men det här e ett forum bland folk jag inte känner några kommer att få sina användare skonade(entei,ratchet,thunderpickashu,kalle_anka,knuckles,pippo,link 78,shanks,slither,slineG) dom som jag ser framemot att få krossa som små kryp e mest nazgul neko och andra e lite mindre utsata för detta atentat, men nog ska ni ochså få smaka. :P ps.tyvär kan inte anmäla mej för detta eftersom det jag kommer göra e mycket elakt men inte olagligt på sidan.

Hur har vi förstört ditt rykte? :huh:

Du var redan mobbad innan någon sa något ont här på fuska.

Jag tror ju också på att du aldrig ljuger i verkligheten. <_<

Klart att vi kan anmäla dig då du gjort något. <_<

Men vad ska de oskyldiga straffas för? :huh:

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
(# 21 @ 10/08-2004 12:04:30)

om det bara vorre så lött jag ska inte bara låta dej få straffet och skona alla andras huvud.

ni ska snartfå se på min hämnd........

vad ni har gjort mej? förbannad och förstört mitt ryckte och bara så ni vet jag brukar alldrig ljuga i verkligheten men det här e ett forum bland folk jag inte känner några kommer att få sina användare skonade(entei,ratchet,thunderpickashu,kalle_anka,knuckles,pippo,link 78,shanks,slither,slineG) dom som jag ser framemot att få krossa som små kryp e mest nazgul neko och andra e lite mindre utsata för detta atentat, men nog ska ni ochså få smaka. :P ps.tyvär kan inte anmäla mej för detta eftersom det jag kommer göra e mycket elakt men inte olagligt på sidan.

Hur har vi förstört ditt rykte? :huh:

Du var redan mobbad innan någon sa något ont här på fuska.

Jag tror ju också på att du aldrig ljuger i verkligheten. <_<

Klart att vi kan anmäla dig då du gjort något. <_<

Men vad ska de oskyldiga straffas för? :huh:

Håller med dig i 100% lol

Senast ändrad:

haha! ni kan inte anmäla mej för det för när ni ser vad jag har gjort kommer ni förstå varför allt e så genomtänkt admin kan inte stoppa mej för han har vart med på sätt och viss att skapa det.... :lol: :lol: läs min tråd fusisterna jag ska ta över nu!.

Nivå 8 · Veteranfuskare

haha! ni kan inte anmäla mej för det för när ni ser vad jag har gjort kommer ni förstå varför allt e så genomtänkt admin kan inte stoppa mej för han har vart med på sätt och viss att skapa det.... :lol: :lol: läs min tråd fusisterna jag ska ta över nu!.

Han kan banna dig. :huh:
Nivå 10 · Veteranfuskare

var är den tråden då :huh:

jah håller me dig

Nivå 7 · Fuskare

:lol: du tror visst att du kan skrämma oss :lol:

hon kan inte skrämma nån

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

nej, men hon/han tror visst det! :lol:

ingen kan ge mej en ändaste varning eftersom detjag ska göra e lagligt, och på sätt och vis har admin hjälpt mej med planen isåfall skulle nog det inte finnas några medlemmar kvar på fuska.se.

Wiva Fusisterna!

Nivå 11 · Veteranfuskare

haha! ni kan inte anmäla mej för det för när ni ser vad jag har gjort kommer ni förstå varför allt e så genomtänkt admin kan inte stoppa mej för han har vart med på sätt och viss att skapa det.... :lol:  :lol: läs min tråd fusisterna jag ska ta över nu!.

:lol: hahahaha lolololol :lol: :lol: , Sluta jag kommer svimma av skratt.

Och en sak till admin vill få sajten större inte totalrensa den.

Senast ändrad:

men om hon ska starta futinisterna elle va de heter så då kan vi8 andra starta nått annat istället

Nivå 8 · Veteranfuskare

ingen kan ge mej en ändaste varning eftersom detjag ska göra e lagligt, och på sätt och vis har admin hjälpt mej med planen isåfall skulle nog det inte finnas några medlemmar kvar på fuska.se.

Wiva Fusisterna!

Lagligt? :blink:

Kanske det?

För jag antar att du läst Svenska lagboken. :blink:

Men det lär bryta mot forumets regler.

Och HUR är Admin med på det? :huh:

Däremot måste du för faan kunna stava. :angry:

Nivå 7 · Fuskare

ANTI-Fusisterna! (klarar av stavningan med ctrl+c och ctrl+v :P)

hehe..

Nivå 3 · Lärling

jaja, whatever, du låter som en maniac kommit ut ur sjukhuset...

vad förväntar jag mig?

My precius... eller vad?

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.