Hoppa till innehåll

Newgrounds


Gäst
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

´Jo den är det..

 

Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

´Jo den är det..

 

Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar..

hur använder man flash?(jag har det redan)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

´Jo den är det..

 

Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar..

hur använder man flash?(jag har det redan)

 

Du laddar ju ner det eller hur? Och när den nedladdningen är kalr så skall det gå att öppna upp det på skrivbordet, annars får du leta på "Min dator" och om du inte hittar det där får du troligen installera om det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

´Jo den är det..

 

Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar..

hur använder man flash?(jag har det redan)

 

Du laddar ju ner det eller hur? Och när den nedladdningen är kalr så skall det gå att öppna upp det på skrivbordet, annars får du leta på "Min dator" och om du inte hittar det där får du troligen installera om det..

jag har glömt var man laddar ner det :lol: -> :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hi hi hi kul och spamma för att få poäng!

 

Just D, Slayer! Det gör jag också!!!

skriv inte sånt utan att skriva nåt vettigt efter eller före... jag har varit inne på newgrounds och den är snuskig fast den har väldigt roliga filmer också
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...