Vad händer/får när man klarar MT.BATTLE på Pokemon Colloseum.
Mt.battle På Pokemon Colloseum
man får ho oh!!!
Jag fick en time flute <_<
jaaaa men alla 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fick bara 1200 Pokecoupons. Men får man verkligen ho oh för jag fick inte det.
jag fick den!!!
Skulle man kanske inte valt att låta abra teleportera en tillbaka. Tror ni att det kan vara det?
Nej. Man ska ha alla Shadow pkmn och rena allihop. Sedan ska du klara mt.battle på COLOSSEUM MODE OCH INTE PÅ STORY MODE. Då ska man kunna få Ho-oh
Jaha, det ska jag försöka med.
ok....
vad är MT.BATTLE ? :huh:
står det typ för master battle? :huh:
Mt. brukar man ha som namn på ett berg och mt.battle är ett stort berg. tex mt everest. mt är förkortning på mont eller hur det nu stavas men uttalas mount. Vore bli svenska lärare när jag blir stor. hehe
Tja jag har inte fångat alla shadow pokémon men jag har planerat att klara alla på mt.battle! någon som kan ge ett råd hur man renar alla pokémon snabbare?????MÅSTE VETA!
Ge dem bara massa Vivid cent och om affären i Agate inte kan sälja dem till dej ska du snacka med en tjej i agate med blå kläder och så får du en cologne case.
ok....och vad e "cologne case" för nåt?svara fort jag DÖR nästan!
Det är en key item som dina cents du köper i agate village som du kan använda på dina pokemon så gillar dem dig mer och det lila går ner på shadow pokemonen du använder dem på. Vivid cent är bäst.
Jaha
OK men beskriv lite mera jag har nemligen kollat men det finns ingen som ger eller säljer sådana prylar......