neee.
Diablo 2 Lod
det är olika många för varje sorts sköld man tar jag lyckades få i 21 juveler i en sköld men det tog ett tag att hitta rätt sen lyckades jag få in 21 juveler i alla mina items även ringar amulet skor bälte och handskar
Hur då??Skriv här hur eller kan du pm:a mig...blev inte sakerna extremt bra?
Vet någon en aura som dödar fienderna(asså, människors gubbar)direkt?
mina juveler hade lvl 31 holy freeze holy fire och holy shock alla i lvl 31 sen hade jag 21 st i alla items
och som jag sa så är det bara vissa saker inte alla
mmmm...Men tog det lång tid att hitta så du kunde ha 21 i alla items?
några timmar
sus1321.. var det inte du som tyckte det var tråkigt på open då alla fuskar?
ja men vad ska jag göra när jag får realm down?
fixa fuskadde saker :D
det var ett bra svar :P
mmm, finns det någon editor som heter: zonefire?
Har gjort en väst, vet någon varför man inte kan kolla på den vad den har i defens mm i spelet????
Kan det va för att jag har 19 juweler i?
haha ja det är det
*snyft* Typiskt, kunde du se dina saker?
ja det kunde jag
Tror det va min amor det va fel på...HAr gjort en hjälm med 9 999 997defens :D
*suck* då vill du inte ha mina saker då :(Tror det va min amor det va fel på...HAr gjort en hjälm med 9 999 997defens :D
Är dina saker bra????Kan även säga att när jag har 21 juveler av dom juvelerna i ett vapen så tar det inte mer, det ger 1400+ i Dextirity och strengt, och Liv....Och en massa annat...
tja, jag tycker dem är bra.Är dina saker bra????Kan även säga att när jag har 21 juveler av dom juvelerna i ett vapen så tar det inte mer, det ger 1400+ i Dextirity och strengt, och Liv....Och en massa annat...
Gjorde ett fel med min hjälm, den har inte 9 999 997 defens, utab 999 997 defens.
men hur lägger man upp filer på nätet då :blink: