Hur har du fått det???(No Fear @ 12/08-2004 19:47:14)mmmm, men det är inte jag bra på...Vet någon hur man gör för att det ska bli vita saker?
jag har skor sköld rustning och hela kittet.
Varje sak har minst 1000000 i defense.
Samt ger 99 i alla skills. :P
Diablo 2 Lod
jag laddade ner några gubbar från internät. sedan körde jag nätverk, och tog sakerna till min "riktiga" gubbe.(Flamed Jirachi @ 12/08-2004 22:44:41)(No Fear @ 12/08-2004 19:47:14)mmmm, men det är inte jag bra på...Vet någon hur man gör för att det ska bli vita saker?
jag har skor sköld rustning och hela kittet.
Varje sak har minst 1000000 i defense.
Samt ger 99 i alla skills. :P
Hur har du fått det???
ps. är det någon som har hela "cow king´s" set. :huh:
Vad är det?
om du blandar wirt´s leg med en book of town portal så kommer det en hemlig warp. där inne finns det massor kor, en av dem tusen korna är cow king, och om man har tur får man en del av hans sett. :DVad är det?
cowking set e ju ganska uselt.. varför vill du ha det?
tycker det verkar coolt. ;)
Har bara hatten
Asså, är det de vita???Hade hatten men det blev typ: your connection has ben interuppdet typ så jag förlorade den :'(
nej, det är inte den vita.(den har jag på en annan gubbe med resten av dem vita sakerna :D )
hmmm, har du alla vita saker no fear???Kan vi byta dom någon gonga då???för du kan väll kopiera dom???
Ja jag tror att jag har alla iallafall.
visst, om du vill kann du få hela gubben (bara byta namn på den). Men det dröjer 2 veckor innan vi kan gjöra det, för sparningen är hos min pappa och ska till honnom om 2 veckor :(
Då kan jag kopiera gubben och sedan ge den till dig. :P
heter gubben typ miss horny eller något liknande?
nej, den heter "Chrille" (mitt namn)
jag menar den som du laddade ner
Då kan du ju zipa filen och öägga ut en länk här eller pm:a mig med länken till den zip filen med dom filerna din gubbe har.
jag menar den som du laddade ner
Nej, tror den hette Baal´s Minion eller något i den stilen
Då kan du ju zipa filen och öägga ut en länk här eller pm:a mig med länken till den zip filen med dom filerna din gubbe har.
Men jag har min sparning hemma hos pappa och jag är hos mamma nu.
Och jag åker inte till honnom förens om 2 veckor. :(
ja men asså när du bkommer till han så kanske du kan göra det.
man kan säkert göra vita saker men visste ni att dom kan finnas på closed också?
Finns dom???Nu har jag en stav som tar mer än 72000
japp den byte du med mig
bhaa. vad lite. :lol:Finns dom???Nu har jag en stav som tar mer än 72000