Min pappa köpte någon sak så vi har som bredbandet kommer till med en brandväg i, den kan inte jag disabla bara han nog och det vill han inte för det är ett bra skydd mot hackers.
Diablo 2 Lod
okej
hur fungerar allt det här? :huh:
och vad är hero editor? :huh:
hero editor är en fusk editor som man kan kopiera fuskade saker m.m
Fixa levlarna, exp, sakerna, skillsen mm.hero editor är en fusk editor som man kan kopiera fuskade saker m.m
jaha det jag anvender nått anat jamela editor.
hm på det kan man ändra status på sin hjälte man kan låsa up alla teleportarer
man kan ändra medjälparens saker.
typ först göra en ny hjälte och sen göra sin hjälte på lv99 alla magier på 20
och alla andra staterna och sen öpna den sista teleporten till alra sista bosen bans
typ grotta så är det bara att vandra litte fast inte stå still för då attackerar han med
nån sorts kraft och när man möter honom så är det att slepa vapnen och döda honom med bara knytnävarna typ otroligt snabt så är han död så har man klarat spelet på noltid! :cool:
Typ som med Hero.
ja closed battle.net är det som gäller kör på open när jag får realm down bara
Kan någon göra gätte bra charm/s, skor, magsköld och ett vapen som kan döda andra fuskare på några slag?
asså.. hur kan ni köra på open? vad e det för roligt med de?
Vet inte...Men jag tycker att det är roligt. Kan någon göra gätte bra charm/s, skor, magsköld och ett vapen som kan döda andra fuskare på några slag?
sluta upp med sånt där man kan göra saker själv ju jag hade en juvel som jag fick av en kompis lvl 80 holy light och holy frezee sen dupa jag den och gjorde alla mina saker sockade och råka stoppa i den
det är kul att göra fuskade saker
mmmm, men det är inte jag bra på...Vet någon hur man gör för att det ska bli vita saker?
nej men man kan ju ladda ner hela vita settet men vett inte vilket program man ska öppna de i`??
Vart kan man ladda ner det?
kommer inte ihåg men sök på google
jag har skor sköld rustning och hela kittet.mmmm, men det är inte jag bra på...Vet någon hur man gör för att det ska bli vita saker?
Varje sak har minst 1000000 i defense.
Samt ger 99 i alla skills. :P
ja men mina saker ger 102% till damage altså skadar jag fett
det e ju mkt roligare med closed...
hade typ värsta pvp barbaren, lvl 90 med breath of the dying cb, enigma, stormshield sockad med um ,shako sockad med cham, 2 bulkhatos, maras full res, verdungos, draculs, waterwalk, 10x 290's, annihillus och några skillcharms.
det ni!! och det var på closed!