Kan man ha klaner i det? Och är det någon/Några som skulle vilja köra det med mig någon gong på open batle.net?
Diablo 2 Lod
ja man kan ha klaner och jag vill gärna köra det någon gång med dig
Imorgon Altså den 6:e Augusti. Andra får också vara med...JAg kommer typ starta spelet klockan 19.55 och det ska heta: Svenska spelet och lösen ska va: "Gotsmanov" skriv hellst upp det. Tänck också på att " dom inte är med i lösenordet.
Lirar du open Flamed Jirachi
Japp, jag kan lira closed också men open är roligast.
ja har du hero editor??
Ja, men jag vinner alldrig någon duel.
hur mycket har du i damage??jag har 4568k nåt sånt
Typ jag med...Någon som vill lira nu???Om någon vill så skriv.
jag kunde spela men mina gubbar är borta... :D
fast hero editor verkar vara skit om ni gör så lite skada... D2 item creator publik beta 0.2 och shadow amster ska det va :P
jag kunde göra 19mille på min amazon med hjälp av de programmen...
Gör någon snabbt da.
Flamed Jirachi jag vet nog varför du inte vinner någon duel du träffar inte slaget prova slå med handen det funkar nog
Handen????
Knytnäven då
Open är så sämst hur lässt somhelst, om du ska köra duel ska du köra med pala och holy freeze eller holy fire och socta alla dina items med runor med -4xx cold res och piercing cold 16 i varige item armor,handskar,boots,ring osov dem du möter kommer dö när dom kommer ut i staden. (OPEN SUGER!)
kör på Bnet som alla andra ist. :medieval:
jag kör båda
Säger bara: Jag kommer starta servern nu som ska heta Svenska spelet och lösen är Gotsmanov ni måste skriva in namnet på spelet och lösen bland dom rutorna där uppe för att komma in.
sorry kan inte spela nu
Kunde tyvär inte starta för ni skulle inte kuna komma in, vår brandvägg stoppar det.
om du vill köra högerklicka på brandvägen sen disable