Nope.... De är ju mycke lättare o göra trådar... Slipper man hålla på me massa jobb...
Hur Gamla
13 <_<
Jag är tolv, född 12.28.1991 :cool: :gitarr:
Jag är 14 men jag fyller 15 om två månader! :)
13ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 JANUARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är 13 år
F*n va coolt....!!!(max99 @ 06/08-2004 23:30:11)Nej mannen Fjärde Juni har varit.......
Och jag är ingen blatte...
coolt samma här jag e 12 då men fyller också år då! :lol:
17 år
Cheeeeeeses
Jag är 12...
Är det kul att va 12 år??
Kulare än att vara 11 iaf
11 september fyller min faster år påjag e 9 11 september
Min hund:10 september!
Jag 930109. 11 år
12 år gammal`!
Irreterande.... här tänkte jag gå och styla och säga att jag var äldst, sen kommer någon och säger tt han e 17... sjutton oxå...
15 bast... i vår får jag börja övningsköra. Vad kul det kommer va att mobba mina jämnåriga!!! Eller kanske smått reta dem eftersom jag endast e 1.60 lång och dem e typ 1.75 eller 1.80.
en till människa som dog den 11 september. Ronny Petterson, svensk formel 1 förare dog av att en flisa från hans brutna ben åkte upp i hjärnan, eller så var det hjärtat, och punkterade någonting. Varför säger alla att fredag den 13 är otursföljt? Jag tycker den 11 september är mer statitiskt sätt mer otursdrabbad.
#21 är 26 och Rumiko är 24. Och sen admin är 18 och nån till som var 35 som jag inte kommer ihåg vad den heter. Sen flera till som är över 15. Så det är många äldre än dig.
Min farfar var 85... Klart jag vet att det finns människor som e äldre än mig! :angry:
På forumet. <_<Min farfar var 85... Klart jag vet att det finns människor som e äldre än mig! :angry:
vem vet han kanske finns här någonstans :P
heh...! Han är död! Kanske hans ande...?