Hur gör man koderna till det?
Gta: Vice City
vilka koder?
kolla fusken här på fuska till det dom menar jag
Slå bara in dom !!
du behöver bara slå in dom när du spelar
:D ifall du be höver fler gå in på gtasajten :D :D :D
Sa ju det <_<du behöver bara slå in dom när du spelar
han svarade för att antingen vill han ha en tumme i leken eller så vill han ha mer poäng och inlägg. ;)(Beyond_me @ 09/08-2004 22:31:04)du behöver bara slå in dom när du spelar
Sa ju det <_<
eller så kan det vara att han inte läste igenom det du skrivit utan svarade på frågan direkt ;)
har man ensamrätt på ett inlägg? skojja bara man ska läsa dom andras
Oki(No Fear @ 09/08-2004 23:16:16)(Beyond_me @ 09/08-2004 22:31:04)du behöver bara slå in dom när du spelar
Sa ju det <_<
han svarade för att antingen vill han ha en tumme i leken eller så vill han ha mer poäng och inlägg. ;)
eller så kan det vara att han inte läste igenom det du skrivit utan svarade på frågan direkt ;)
Okej men när dom skriver höger vad menas med det?
Jag har tästat många sätt men det funkar inte.
när du har gjort en kod så kommer ett meddelanden länst upp till vänster. när den meddlande kommer då funkerar koden :kung: :student:
Ursäkta mitt avbrytande men vet nån var jag kan få tag i gta:vice city billigt?? :huh:
på ps2 eller pc??
:huh: :huh: ;)
ps2 :huh:
Men det kommer alldrig upp ett medelande därför undrar jag va jag gör för fel!
ja det måst du har gjort och koll nogrant på koderna eller är det en falsk kod prov med någon annat.:huh: Och red om du ska ha tag i ett billig gta:vice city så får (sorry :cry: )leta efter ( leta bara på ) :gitarr:
Kan du säga nån som funkar då?
ja här får du fusk på http://www.gtasajten.com/gtavc/fusk.php
Är inte dom fusken till Pc?
Detta är ju Ps2 forumet alltså vill jag ha till Ps2