varför inte?????? :huh:Not me <_<
(Jag gissar på att du är luspank)
varför inte?????? :huh:Not me <_<
(Jag gissar på att du är luspank)
Ja varför inte jag tror att du gör ett stort missstag
Njaa... Gillar mer Halo-stil... inte äventyr så värst mycke...
riktigt stort isånnafall. ;)Ja varför inte jag tror att du gör ett stort missstag
aja alla får göra som dom vill :D men jag vet ialla fall en som kommer sitta och vänta på att tiden ska gå snabbare och att oktober är imorgon.....................JAG
vad längtar du mest till då Fable eller HAlo 2?aja alla får göra som dom vill :D men jag vet ialla fall en som kommer sitta och vänta på att tiden ska gå snabbare och att oktober är imorgon.....................JAG
Jaaa... du måste sitta o vänta på alla spel tydligen :)aja alla får göra som dom vill :D men jag vet ialla fall en som kommer sitta och vänta på att tiden ska gå snabbare och att oktober är imorgon.....................JAG
jag tror han väntar på båda
självklart. vad ska man annars göra? ;)(Link78 @ 07/08-2004 22:43:14)aja alla får göra som dom vill :D men jag vet ialla fall en som kommer sitta och vänta på att tiden ska gå snabbare och att oktober är imorgon.....................JAG
Jaaa... du måste sitta o vänta på alla spel tydligen :)
Vänta ännu mer "ler"
Med tanke på att Halo 2 inte kommer fören i november så väntar jag mest på Fable
Tänk dig Halo 2 vs Half-life 2 :evil:Med tanke på att Halo 2 inte kommer fören i november så väntar jag mest på Fable
Hehe... Jaa... Skulle vara kul o se B)
halo 2 kommer inte att krossa half life 2, men halo 2 vinner.......Hehe... Jaa... Skulle vara kul o se B)
Jaa... Halo 2 kommer lägga HL2 i vattenpölen..
half life 2 ser ganska grymt ut men tänk om man kunde köra liveJaa... Halo 2 kommer lägga HL2 i vattenpölen..
Skulle vara coolt B)
ja men det skulle inte kunna klå halo 2 online.Skulle vara coolt B)
Nej... Halo 2 på Live kommer krossa...
halo 2 kommer ju att bli så bäst.........Nej... Halo 2 på Live kommer krossa...
tänk om det finns ännu svårare svårighetsgrader. :evil:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in