när jag spelar tx.l pac man då får jag 10.000 poäng men jag får inga poäng men det står att man ska få 10.000 poäng för att få fuska.se poäng och på simon så har jag t.o.m slagit recor på 55 men jag har inte fått några poäng snälla kan någon hjälpa och säja hur man får poäng på spelena :( :( :(
Spel
Du måste ta något med att spara record eller något.
Du måste nog spara ditt spel oxå..
mmmm
ja och om du ser Poängen i spelet så betyder det inte att du får poäng i forumet <_<
hur menar du?
han trodde väl inte att han fick så mycket fattar du väl <_<ja och om du ser Poängen i spelet så betyder det inte att du får poäng i forumet <_<
???vem pratar du med???
Är ni dumma eller, gör det lätt och säg att du måste klicka på "Submit Score" när du har förlorat eller vunnit spelet.
du måste få record !
record?nej jag tror att det är det finaly_man sa
Finaly_man :Helt rätt
Men det är en skum grej
SSBM master leder ju Simon Alltså måste han ha skickat in
japp fast jag fick inte nånting(?mysko?)
[ Submit Score ]
vadå submit score vad menar du med det???
Han har ju gjort det eftersom han ligger etta på listan <_<[ Submit Score ]
Extremt onödigt att pladra skit istl för att skriva det jag skrev, såg skriv inte igen heller -.-, geeh...
Du kanske inte märker att du har fått poängen? Det står hur mkt du fick precis ovanför när, om du nu vill skriva en kommentar.
nej jag har satt in alla poängen på banken förut och jag fich inga poäng jag får bara ibland ca:3-4 gånger på en dag och jag har fått så mycket poäng som manskulle flera gånger.men nu har jag spelat moon lander och nu fick jag 5poäng man skulle nog submit score.tack för hjälpen allihop
Hur spelar man??
Gå in i affären så finns det spel i en lista.