Hur bifogar man en bild(LLOLL)? :blink:
Bif0ga Bild?
Under inläggsikonerna när du skriver nytt inlägg.
Fattar ändå inte??? :blink: :blink:Under inläggsikonerna när du skriver nytt inlägg.
jag ska testa!"
edit:Du kan inte ladda upp filer av den här typen
Du har för stor bil tror jag ;)jag ska testa!"
edit:Du kan inte ladda upp filer av den här typen
hur skickar man in filmer eller nåt program? :huh:
och hur mycket får fillen vara som störst typ 1mb? :huh:
50 kbhur skickar man in filmer eller nåt program? :huh:
du skriver länken till filmen, program etc. ;)hur skickar man in filmer eller nåt program? :huh:
borde man inte kunde skicka typ 3 bilder i varje tråd
Ne det räcker med en annars kan man ju ladda upp på t ex upl.silentwhisper.netborde man inte kunde skicka typ 3 bilder i varje tråd
Filmer kan man inte helelr ladda upp, filen måste vara i en speciell fil för att funka, te.x jpeg, gif osv
Och sega ner hela sidan? <_<borde man inte kunde skicka typ 3 bilder i varje tråd
Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ?
från vadåro? :huh:Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ?
bara från internet? :angry:
jag ville ju visa en film eller en bild från mitt spell som jag har jort från rpg maker 2003
jag är profs på det ;)
fins det ingen giude på att skicka in filmer eller bilder från sin dator till internet? jag vill visa mitt spel lite gran det är skittroligt!
pleas help!
hur menar du..? typ att he in filmer på fuska.se då trycker man på filmen och kopierar den och klistar in den hääääääääääär!(mario @ 09/08-2004 17:45:22)Men kan man inte bifoga sån´t från "mina dokument" typ?
från vadåro? :huh:
bara från internet? :angry:
jag ville ju visa en film eller en bild från mitt spell som jag har jort från rpg maker 2003
jag är profs på det ;)
fins det ingen giude på att skicka in filmer eller bilder från sin dator till internet? jag vill visa mitt spel lite gran det är skittroligt!
pleas help!
neeee jag ska göra en ny map med min film
föklara bättre med alla små detaljerneeee jag ska göra en ny map med min film
jag fattade hur man skulle göra när du skrev:(Frooz @ 09/08-2004 21:55:41)neeee jag ska göra en ny map med min film
föklara bättre med alla små detaljer
hur menar du..? typ att he in filmer på fuska.se då trycker man på filmen och kopierar den och klistar in den hääääääääääär!
och det var faktist orden: kopierar den och klistar in den hääääääääääär!
och så komenterade jag med det här:
neeee jag ska göra en ny map med min film.
fattar du nu?