💬
Logga in
Fuska.se

Vart Hittar Man

15 svar · startad

kan någon säga vart man hittar Microsoft Outlook i windovs xp

Öppna start den som är lägnst ner det står start sen sök sen filer eller mappar och där kan du söka efter microsoft outlook

Den hittade inte Outlook

Start/program/Microsoft Office/Microsoft Office Outlook

Jag har för mig att Microsoft Outlook bara finns i professional eller home edition.

Finns till ME, 98, kanske 95.

Jag har för mig att Microsoft Outlook bara finns i professional eller home edition.

de finns bara professional & home edition.men jah hade inte Outlook.Va använder man Outlook till igentligen

Senast ändrad:

de finns bara professional & home edition.men jah hade inte Outlook.Va använder man Outlook till igentligen

E-post.

nåt mer? :huh:

Va menar du mario??

Va menar du mario??

jag komenterade:Va använder man Outlook till igentligen? frågade nån och så svarade nån:

E-post.

och då undrade jag med det här: nåt mer? :huh:

fatar du? :huh:

(mario @ 10/08-2004 11:12:33)

Va menar du mario??

jag komenterade:Va använder man Outlook till igentligen? frågade nån och så svarade nån:

E-post.

Om det är e-post programmet outlook så kan du väl skriva Outlokk Express iställer för bara Outlook
(Slither @ 10/08-2004 11:45:58)
(mario @ 10/08-2004 11:12:33)

Va menar du mario??

E-post.

Om det är e-post programmet outlook så kan du väl skriva Outlokk Express iställer för bara Outlook

Men han menade Microsoft Outlook.

jepp de manade jah

Start/Alla Program/Microsoft Office/Microsoft Outlook

På Windows XP

Senast ändrad:

Start=ikonen till vänster längst ner!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in