kan någon säga vart man hittar Microsoft Outlook i windovs xp
Vart Hittar Man
Öppna start den som är lägnst ner det står start sen sök sen filer eller mappar och där kan du söka efter microsoft outlook
Den hittade inte Outlook
Start/program/Microsoft Office/Microsoft Office Outlook
Jag har för mig att Microsoft Outlook bara finns i professional eller home edition.
Finns till ME, 98, kanske 95.
Jag har för mig att Microsoft Outlook bara finns i professional eller home edition.
de finns bara professional & home edition.men jah hade inte Outlook.Va använder man Outlook till igentligen
E-post.Jag har för mig att Microsoft Outlook bara finns i professional eller home edition.
de finns bara professional & home edition.men jah hade inte Outlook.Va använder man Outlook till igentligen
nåt mer? :huh:
Va menar du mario??
jag komenterade:Va använder man Outlook till igentligen? frågade nån och så svarade nån:Va menar du mario??
E-post.
och då undrade jag med det här: nåt mer? :huh:
fatar du? :huh:
Om det är e-post programmet outlook så kan du väl skriva Outlokk Express iställer för bara Outlook(mario @ 10/08-2004 11:12:33)Va menar du mario??
jag komenterade:Va använder man Outlook till igentligen? frågade nån och så svarade nån:
E-post.
Men han menade Microsoft Outlook.(Slither @ 10/08-2004 11:45:58)(mario @ 10/08-2004 11:12:33)Va menar du mario??
jag komenterade:Va använder man Outlook till igentligen? frågade nån och så svarade nån:
E-post.
Om det är e-post programmet outlook så kan du väl skriva Outlokk Express iställer för bara Outlook
jepp de manade jah
Start/Alla Program/Microsoft Office/Microsoft Outlook
På Windows XP
Start=ikonen till vänster längst ner!