tyvärr så kan man inte det ;)
Fusisterna.
Hur ska ni kunna bötfälla oss?
Om vi vägrar betala då? :huh:
Vad kan man inte göra?tyvärr så kan man inte det ;)
undrar vad han/hon menar med "hänger på tuben"..?
EDIT: master_link, man kan inte anmäla för onödigt snack..skulle isåfall vara §1.11..
ja e den nya diktatorn o-ren.och det e jäte bra att du lämnar #21 och no fear jag har ändå alldrig gillat er hälsa jess #21 :P haha.
hänger på tuben e tnnelbanan och hänger e tågsurfa <_< :blink: och jag vet att jag blir banand här ifrån men när tiden e inne hoppas jag att ni andra gör det ochså desutom så skiter jahg i mitt forum nu jag blir ändå bannad men dom 21tuxsen jag har ochså ska farsan sms:a in 16.000 poäng till dom ska ingen få testamentet ska gå till nothing.
dammit, can't force my temptation!... ;) :rolleyes:
jaja, alltså... spoiled kid....
skitsnack.
du, det finns ett spel som jag vill rekomendera till dej..det är Lek&Lär..där lär man sej bland annat att stava..och vad är bananad? :lol:
hon menar nog... eh... :o jag är en /¤%
när man slår upp fulingar som dej. <_<
du har inget och säga om det jag sa för du har kallat mej det på pm :P
detta är hemskt tänk så mycket en enda kan göra här på fuska
det är just därför jag säger *fred*
men nästa gång nån j*vlas med mej e det allvar.
när man slår upp? ärligt, min lillasyrra skulle inte varit like barnsligt... fuling?
eh... ska du säga, alla som bara tittar på dig får kalla kårar...
jag är inte ett piss rädd för dig detsutom... du är bara en litet barn som e nog trött just nu...
okej..ska försöka låta bli att "fniss" j*vlas med dej och furutues gruppen
du kit dej har jag mest problem med och dej är jag ínte kalr med du har alldrg sätt mej du tror jag e en kille jag e en tjej och om du e så barnslig som du verkar är jag nog äldre än dej.LoL
Men om du påstår att du är äldre varför hotar du oss då .De gör juh bara små barn
eh... jaja, (stava gärna rätt) vem är det då som sa fuling va!? detsutom det är inte så att du har problem med mig utan du HAR problem. :gitarr: och vem f*n har sagt att jag tror att du är en kille? ifall du skulle varit de skulle du varit gay nu!
det heter "är" inte "e"
och vem f*n låter mest barnslig, jag ska ta över fuska.se osv. alltså...
vad lär du dig i skolan? eller tittar du bara på south park!
det heter kite e ful inte kite. :lol:
desutom om du hånar mej som e tjej e du ingen man och då kan du lika gjärna gå in i din press och byta till kvinna!detsamma gäller er alla.
OMFG! (nu vet alla att jag inte är kristen)
shit, du sa nyss att jag f*n inte har sett dig och men då kan ju jag f*n säga att DU aldrig har sett mig! och det där med att jag hånar dig, det där var ju totalt idiotiskt
tänk efter... oj just det, du kan inte tänka okej... vad kan du...? :blink:
Kite sluta argumentera med henne...
Det e ju som att argumentera med en spegel..
Det studsar bara tillbaka..
Vi får väl vänta och se på vad hon gör..
SVARA INTE I DENNA TRÅD OM NI BLIR SURA!