Ja, men det står inte huruvida alla dessa inlägg varit kommentarer på andras bilder...(Orson @ 31/10-2004 20:04:30)(nebbig @ 31/10-2004 15:42:43)Nebbig,har du tänkt på vad du skriver?
Du kommenterar varenda bild som visas här
inte konstigt att du gjort 362 inlägg här inne
Du måste inte kommentera alla bilder,man kan kommentera men inte alla
MeM:Grym Dk Army! :D
Jag måste ge dig beröm för att du kollat igenom hela den här tråden...
För hur kan du annars vara så säker på att jag har kommenterat "alla"bilder...
När man ser alla ämnen i gamecube då ser du kolla in
min fake figur
sen står det typ 2000 svar
då klickar du på "2000" då ser man att du gjort 363
Kolla In
Jag har kommit med två bilder dom två senaste :Dsnygga bilder dom senaste två sidorna har varit ägande
Du är Elite på Fakebilder [ingen komentar]http://img71.exs.cx/my.php?loc=img71&image...hadventures.jpg
Peach första egna spel ? :P
Dom två ondskefulla fulingarna Wario och Bowser har slått dina dumma huvuden ihop för att kidnappa den söta princessan Peach !
Jag tycker den är snygg iaf B)
Det där måste jag dock kommentera.
Det tycker jag inte själv. Hur kan ni säga så ? :rolleyes:
Jag...menar.. Hallå ?!
Skojjar du ? Det är ju skit ballt..
Jag har ju bara tramsat mig lite..Och så..Elite förklarad. Wohoo. Smickrande :rolleyes:
Fast det är bara SSBM Fighter som tycker det. Tack ändå SSBM Fighter :)
Cool (=Sonic=master=)!
jag har massor av fake bilder men det är bara det att jag inte kan lägga in dom!! snälla säg hur man lägger in dom bilder man har gjort!! he he!! då kan jag lova att ni får se OTROLIGA bilder!!!!!
Kanske 'Bifoga filer' längst ner på 'Svara' formulären ?
Eller så lägger du upp dom på silentwhisper eller på imageshack och tar IMG Koden..
MeM you are cool :cool:
Va ? Hör det hit ? Och varför ?
tycker ingen att mina bilder var bra *BUHUHUHU* :( men aja dom var ialafal gjorda i paint så ni bara vet..........
jag höll på och leta efter en tråd som jag gjort på några gamla sidor typ sidan 12 något sånt och då hittade jag denna och svarade och då var man på sida 36 men sen så började alla skriva sen typ 2 och en halv månad efter så ligger den på 147 sidor ABOOOOOOOOOOOOO
tyker att du är cool MeM :) så bli inte arg snälla :(Va ? Hör det hit ? Och varför ?
Tackar :)
Ska göra en fejk nu. Ska jag göra ett spel till ?
Okej MeM! jag vill gjöra bilder men dom blir så dåliga! :( :( :( :(
Det är alltså inget svårt. Jag fattar inte hur ni kan tycka mina är snygga, dom är kanske snygga men inte bra gjorde..Okej MeM! jag vill gjöra bilder men dom blir så dåliga! :( :( :( :(
Back to topic!
Det är ju utdött nu!
För att lätta upp lite så startar jag Photoshop för att göra ett spel.
:D