💬
Logga in
Fuska.se

Chippa

26 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Vilken spelaffär kan man chippa ps2

Nivå 3 · Lärling

Vilken spelaffär kan man chippa ps2

gå in på psxcare.com
Nivå 3 · Lärling

funderar också på att chippa!

Nivå 3 · Lärling

Är chippa..

not man jör för att kunna köra brända spel?? :huh:

Nivå 6 · Fuskare

Eller spela importerade spel.

Nivå 3 · Lärling

menar du typ spel från irak....

för dom kan man ju inte annars köra ju??!!

Nivå 6 · Fuskare

Asien,, Usa etc.

Nivå 3 · Lärling

Ahaaaa okej!!?

Nivå 3 · Lärling

Asien,, Usa etc.

har du en chippad ps2?
Nivå 3 · Lärling

men i Irak har dom både brända och äkta!

men mest brända...

Nivå 4 · Lärling

Då går det att köra ps1 spel som är importerade? Hmm... hur mycket kostar det ugnefär?

13 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

TITTA på psxcare.com jag köpte ett x b.i.t chipp där till min xbox för 600 sen så jag ett sånt chipp i två affärer och dom kosta 1400 där MEN dom har riktat in sig mer på xbox och det kan ge problem

Nivå 6 · Fuskare

[RENSAD]

håll er till tråden..

okej jag har chippat

16 Aug 2004

men i Irak har dom både brända och äkta!

men mest brända...

i irak säljer dem inte så mycket för att ingen köper orginala där finns det mycket brända spel men om man vill ha chip grejen kosta den där 18 dollar men jag såg sån i jordanieen.men jag tror det är olagligt här i sverige

Senast ändrad:

Då går det att köra ps1 spel som är importerade? Hmm... hur mycket kostar det ugnefär?

och spelen kostar typ 13 kr där i irak som är brända min kusin har över 500 spel. ska skaffa mig en chip därför min kusin gav mig 100 spel :) bästa var Sonic Heroes.men det är också i ps2 det finns brända

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jag e typ från irak nära irak hehehe...

har inte varit där på 9 år.... :lol:

17 Aug 2004

asså där kostar ett bränt spel 3 kr coolt va men man måste ha tillåtelse att sälja såna spel i sverige här alltså.jag såg där pokemon Marsol till ps2 såg lite sjukt ut asså man slåss som på digimon rubmble arena

Nivå 4 · Lärling

Multimediashopen.com är bra dom säger detta:

Vi kör personligen ut order till kunder inom Göteborgsområdet. Om samtliga varor du beställt finns i lager kommer vi inom 24 timmar.Om du har valt Utkörning & installation innebär det att du bor inom det område där vi kör ut produkter och även installerar varan.Vi kommer ta kontakt med er och bestämma en tid som fungerar för båda parter. Efter detta kommer vi körande med varan/varorna ända till er dörr! .vi kör ut produkter inom göteborg,borås,varberg,kungsbacka,trollhättan.

Bra va?

Nivå 3 · Lärling

aa nice!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.