ehm, bättre grafik kanske?? större processor?? inte särskilt svårt att gissa ut... Men som sagt så kommer den släppas 2006 i Sverige
PLAYSTAION 3
kanske man kan ladda ner spel till den....
alex_rain då måste man chippa den jue
varför tjatar alla om ps3?? det kommer inte ut förren 2006, så lungna er!
Jag hatar PS3. Alla pjärsvins
ska lätt köpa
hoppas admin gör ett forum om ps3
daaaaaaaaaaa........
Coola bilder viste inte att de skulle komma ut!
Det skulle vara bra om Sega och Sony skulle göra en konsoll tillsammans ;).
Men PSX är inte PS3 så ni bara vet.
Tror att den kommer i slutet av år 2005.
Den kommer bergis bli jätte dyr i början.
Typ 5000 kr som PS2 kosta i början.
Vad är Xenon?
PSX är inte PS3! PSX är en ny version av PS2 som har hårddisk och DVD-brännare blandannat.
Det är inte säkert att Microsoft kommer att få tillåtelse att göra en spelmaskin tillsammans på grund av konkurens mässiga skäl..
jag har nyss läst på playstations hemsida... PSX har en grej som gör att du kan göra en egen video och kan ladda ner demo spel till konsollen ( tror jag läste fel )... PSP har också en MP3 spelare i sig, sen vet jag inte mer
Skulle sony gå i konkurs det tror jag inte kanske efter 10år utan att ha sålt nått så kanske men jag tror att sony kommer att hänga med och om den ska vara så bra varför är du så ???? då din ????? och ????? så säg mig då hur vet du det det kanske blir en skit konsoll :angry:
titta på vår avatar så får du se ett exempel! :rolleyes:
Det där måtte väl vara fake...Dvs bilden nån just visade.
Den nya XBOX:en sägs det.Vad är Xenon?
Nej den kommer inte heta Xenon, den kommer heta XBOX:Next(YoTo @ 15/02-2004 19:41:09)Vad är Xenon?
Den nya XBOX:en sägs det.
Det är inte säkert en när Ps3 kommer med jag läste att det kanske kommer år 2006, det är inte säkert hur den kommer att se ut, tro inte på de där bilderna för att det är inte säkert ännu B) :P
ps3 kommer ha fårmen som ett kyl skåp jag sog i en spel tidning