💬
Logga in
Fuska.se

Övriga Ämnen Utökas Med?

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #1

Skulle behöva förslag på kategorier.. själv föreslår jag:

Sport

13 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Hm... sport? kan va en idé, med tanke på att folk verkar snacka oerhört mycket om det under EM o dyl. Men annars vet jag inte om vi behöver fler kategorier just nu... på andra forum brukar man ha en slags "Djur och natur"-del i det hela, men jag vet inte om det är lönt här eftersom majoriteten här är killar och huvudintresset spel.

Nivå 0 · Nykomling

Sport är nog inte så dumt...

Kanske Filosofi?

Religon?

Nivå 0 · Nykomling

Inte religion. Jag har tillräckligt mycket erfarenhet av alla diskussioner som uppstår pga att vissa människor har en dålig ovana att skriva alldeles för mycket om vad de tycker vilket genast startar diskussioner. Till slut kommer det inte vara ett religionsforum längre, det kommer vara ett "försök överbevisa mig bara"-forum. Men det är iaf vad jag vet.

Men sport låter iaf bra. :)

16 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #5

Inga fler förslag??

Nivå 0 · Nykomling

Djur. Hm Film/musik kan man byta ut mot Musik/media eller nåt. Då kan man ju diskutera mer än bara film, dvs serier, osv.

18 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jo.

Och inte filosofi/religion. Det skulle bli misshandlat totalt :)

Nu kan jag väl säga lite det som ploppar upp i huvudet.. Resmål? Intressen? Kläder?

19 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Nix, inte religion/filosofi.

Resmål är nog inte så bra, jag är rädd att det kan bli mängder av omröstnings-trådar "vad är bäst med det" osv.

Intressen däremot kan va bra att ha, fast då får man vara tydlig med att det INTE ska handla om spel på det stället. i så fall kan kanske kläder räknas dit...?

29 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Nix, inte religion/filosofi.

Resmål är nog inte så bra, jag är rädd att det kan bli mängder av omröstnings-trådar "vad är bäst med det" osv.

Intressen däremot kan va bra att ha, fast då får man vara tydlig med att det INTE ska handla om spel på det stället. i så fall kan kanske kläder räknas dit...?

Indeed. Intressen är nog bäst, utan spel inblandat.
31 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Ni har nog rätt angående religion/filosofii. Med all respekt för fuska.se:s medlemmar så tror jag inte att den genomsnittlige skulle kunna "klara av" att disskutera ett sånt ämne. Många har faktiskt bara huvudet till att hålla isär örsnibbarna verkar det som.

Jepp, Intressen är nog en ganska bra idé. Jag skulle tycka det skulle vara kul med en Webmaster-del också, men det skulle nog inte bli överanvänt direkt. Om man är sugen så kan man ju isåfall göra ett inlägg i "Intressen."

Så tummen upp för det förslaget, Chihuahua :)

Nivå 0 · Nykomling

Tackar tackar.

Nämen asså, det stämmer att de flesta här inte skulle klara av att snacka om religion/filosofi på ett normalt stadium. Utan att nämna någon, så vet jag att det finns de som inte alltid tänker innan de skriver vad de tycker.

Dessa människor är experter på att få igång diskussioner, och det är vad det lär bli av en religion/filosofi-tråd.

Men Intressen vore bra, då blir inte Allmänt överfyllt med sådana saker.

Och antingen man har en Sport-tråd eller låter det hamna i Intressen, så sparar det Allmänt-tråden en hel del.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in