Jag kan inte lägga in min avatar för att det kan stå att den är för stor eller att det inte är rätt filformat kan någon hjlpa mig?
Samma sak med min :?
jag tycker att man ska höja upp till 20-30 kb i stellet för 12 eller hurr mycket det är,vem holler med?
Jag fett :D
Jo jag håller med får att då blir det lättare att lägga in avatar
mm + jag får inte plats med min nya :evil:
det räcker lätt med 12 kb... min är 5 kb tror jag
alla min fräcka avatars e typ på 19kb
Det är omöjligt att den kan vara 19 kb, gränsen är 12 kb, och om man vill ha en avatar över det så går det inte..
Bloko: Du försöker väl lägga in en avatar jag gjorde till dig? För isåfall, har jag redan fixat den och skickat den på MSN till dig, så det är inget problem med det, om det inte är en avatar jag gjort, då kan du väl visa den här på tråden så kan jag fixa till den ;)
Det e den jag försöker lägga in men det står att den e för stor eller att det e fel filformat så jag vet inte vad de e för fel
Gu va konstigt! Men vad står det? Vad är felet? KB? Pixlar?
Hur som helst så ska jag försöka fixa till den..
Jahh min avatar e fixad :D
Det är omöjligt att den kan vara 19 kb, gränsen är 12 kb, och om man vill ha en avatar över det så går det inte..
Bloko: Du försöker väl lägga in en avatar jag gjorde till dig? För isåfall, har jag redan fixat den och skickat den på MSN till dig, så det är inget problem med det, om det inte är en avatar jag gjort, då kan du väl visa den här på tråden så kan jag fixa till den ;)
du har nog missuppfattat det jag skrev joy.jag menade att den/dom avatars som jag vill ha är typ på 19kb men den som ja har nu är bara på 9kb
de räker med 12 kb det skulle ta så mycket plats o sidan skulle bli trög
Okej förlåt indianen..
Men KAKAROTT: Varför skulle sidan bli trög av att man fick ha mer kb på sina bilder?
Okej förlåt indianen..
Men KAKAROTT: Varför skulle sidan bli trög av att man fick ha mer kb på sina bilder?
skulle bara testa..ok?
Nu funkar min avatar jag gjorde bara på fel sätt men tack för avataren Joy
Okej förlåt indianen..
joy, de skulle ta mer tid att ladda ner alla bilderna te datorn...
Det beror på, det behöver inte vara så.. Men ändå! Det spelar ju ändå ingen roll vad kb gränsen är, man kan ju sänka kb:n ganska lätt liksom..
jag tycker att man borde få ha 20 kb
och det här står när jag ska lägga in min avtar som ozoon har gjort=
Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message
DEBUG MODE
Line : 391
File : /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/profilcp/functions_profile.php