Hoppa till innehåll

avatar


MahL
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är omöjligt att den kan vara 19 kb, gränsen är 12 kb, och om man vill ha en avatar över det så går det inte..

 

Bloko: Du försöker väl lägga in en avatar jag gjorde till dig? För isåfall, har jag redan fixat den och skickat den på MSN till dig, så det är inget problem med det, om det inte är en avatar jag gjort, då kan du väl visa den här på tråden så kan jag fixa till den ;)

 

du har nog missuppfattat det jag skrev joy.jag menade att den/dom avatars som jag vill ha är typ på 19kb men den som ja har nu är bara på 9kb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att man borde få ha 20 kb

 

och det här står när jag ska lägga in min avtar som ozoon har gjort=

 

Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message

DEBUG MODE

Line : 391

File : /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/profilcp/functions_profile.php

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du tar från en annan sidan..får se nu..det står typ så här (kan inte översetta så bra!):vi kan inte legga upp din avatar. kontakta administratören för sidan om detta medelande sen kan jag inte mer..asså får du nog inte ta avataren för administratören till den sida du försöker ta från,det tror iaf jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...