Hoppa till innehåll

Våra nya moderatorer


finaly_man
 Dela

Rekommendera inlägg

Domedagen är kommer och jellyfish Mod, överdrivet ^^ (geeh, vilken humor man har...)

 

Själv är jag lite negativ till dte plötsliga att jellyfish är Mod, åtminstonde kunde admin gjort en tråd och förklarat hur han tänkte, men ser ut som om jag får starta disskusionen. Bara admin nu svarar här.

 

För jellyfish strömmar PM:en in (sa han), så han kanske kan skriva en förklarande story här, blir mindre jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 222
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nog tycker då jag att man kunde valt en som varit med från början & är aktiv.

 

Jellyfish har 60-70 inlägg och bara medlemskap i 3 månader.

 

Jag la märke till det tidigare idag & tycker att det är väldigt konstigt.

 

Inget ont om Jellyfish, men det var ett konstigt val av Mod.

 

Speciellt med tanke på det här inlägget:

 

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

 

Skriver i tråden "Jag hater er".

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, jag hade faktiskt själv tänkt att göra en sån här liknande tråd men det hann jag visst inte.

 

#21: Det där inlägget har jag bett om ursäkt för, dessutom skrev jag det mest för att folk skulle bli lite förbannade och ge tråden lite uppmärksamhet. Men det var lite dumt gjort, det erkänner jag och vad jag egentligen menade står också beskrivet i tråden.

finaly_man: Ja, hur admin tänkte vet bara han. Det jag vet är att han sa att han trodde jag skulle passa som mod och jag svarade att jag kunde testa.

 

Jag blev också lite förvånad när admin frågade, med tanke på att jag inte har varit här så länge men det är väl tydligen inte det som avgör.

Jag hoppas att jag inte blir en hatad mod för det vill jag inte vara. Jag ska försöka att sköta min uppgift på bästa sätt och jag kan lova er, ja faktiskt, att detta inte kommer att stiga mej åt huvudet. Sedan är det ju inte helt säkert att jag får stanna heller, vad jag fattade som så är det mest på test. Men jag vill väldigt gärna stanna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nog tycker då jag att man kunde valt en som varit med från början & är aktiv.

 

Jellyfish har 60-70 inlägg och bara medlemskap i 3 månader.

 

Jag la märke till det tidigare idag & tycker att det är väldigt konstigt.

 

Inget ont om Jellyfish, men det var ett konstigt val av Mod.

 

Speciellt med tanke på det här inlägget:

 

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

 

Skriver i tråden "Jag hater er".

70 inlägg på 3 månader??

 

på 3 månader skriver jag 700... (inte spam B) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 12/08-2004 22:25:13)

Nog tycker då jag att man kunde valt en som varit med från början & är aktiv.

 

Jellyfish har 60-70 inlägg och bara medlemskap i 3 månader.

 

Jag la märke till det tidigare idag & tycker att det är väldigt konstigt.

 

Inget ont om Jellyfish, men det var ett konstigt val av Mod.

 

Speciellt med tanke på det här inlägget:

 

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

 

Skriver i tråden "Jag hater er".

70 inlägg på 3 månader??

 

på 3 månader skriver jag 700... (inte spam B) )

Det är inte hur mycket/lite man skriver som jag går efter, t.ex. (Ta detta inte personligt)Som Shanks, han har ju skrivit mest av alla. Bara för det så betyder inte det att han skulle bli nästa mod...Det är vad man skriver som jag skulle bedöma om vilken som skulle bli mod(om jag vore Admin)...Jellyfish har ju inte skrivit något dumt så varför inte...Han kommer nog passa som en bra mod.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...