Jag har Precis klarat Jabu Jabus Belly och räddar Zora Prinsessan! Sen fick jag Ocarina og time av prinsessan! Och sen sa dom att jag skulle gå till Kokiri Staden men vad ska man göra där?
Zelda Ocarina Of Time
Är du stor nu?Jag har Precis klarat Jabu Jabus Belly och räddar Zora Prinsessan! Sen fick jag Ocarina og time av prinsessan! Och sen sa dom att jag skulle gå till Kokiri Staden men vad ska man göra där?
Japp! :D
Du ska gå till Lost woods. ;)Japp! :D
ja men man ska typ köpa nått först i Kokiri Village..
Kan nån hjälpa mig ir?
Nej! :huh:ja men man ska typ köpa nått först i Kokiri Village..
ok men hur ska man räda Sara då?
Saria är i sacred helm (tror jag det var det hette) som ligger i Lost wood.ok men hur ska man räda Sara då?
kan du guida mig dit från Hemstaden kommer inte ihåg vad den heter! :visslar:
Kokiri Forest?, det var länge sen jag spelade men jag vet att det är uppe på en kulle man ska gå in i öppningen där så kommer man till et rum med tre öppningar gå in i den öppningen som är helt mörk så kommer du till ett nytt rum gör samma sak där och så vidare. I ett rum så kommer en pojke/flick stå framför den rätta gången sjung sången för Pojken/Flickan och fortsätt. ;)kan du guida mig dit från Hemstaden kommer inte ihåg vad den heter! :visslar:
du menar i Lost Woods?
Är det ingen som kan den rätta vägen?
Gå in i öppningen som är mörk och på den sista är alla ljusa då ska du ta vänster.Är det ingen som kan den rätta vägen?
Jo, jag. Gå in och sen är det höger, vänster, höger, vänster, rakt fram, vänster, höger.Är det ingen som kan den rätta vägen?
Ser man Sara då? Och Shiek säger att man behöver nånting så han säger att man ska gå till Kokiri Village, och om man tittar på kartan e det en röd pil som blinkar varför?
Nej, Sheik säger att man ska gå till KAKARIKO Village. Du måste skilja mellan dem. Om du går till kyrkogården där så ser du att det är blommor framför en av gravarna. Dra bort den gravstenen och hoppa ner. Rejsa mot Dampé. Om du klarar det får du hookshot som du behöver för att komma in i Forest Temple. Sen ska du till Lost Woods och gå vägen som jag beskrev. Saria kommer inte att vara där. Du ska in i Forest Temple istället.Ser man Sara då? Och Shiek säger att man behöver nånting så han säger att man ska gå till Kokiri Village, och om man tittar på kartan e det en röd pil som blinkar varför?
Den röda pilen som blinkar på kartan har med en side quest att göra. Du kan göra hela den efter att du klarat Ice Cavern.
om du kan sarias sång ska du gå samma väg som pilarna i sången visar. :gitarr:
Nej, det är det väl inte? Sången är väl ner, höger, vänster, ner, höger, vänster?om du kan sarias sång ska du gå samma väg som pilarna i sången visar. :gitarr:
Jag har percis fått HookShot och är kvar där man körde racet med det där spöket! Sen gick jag in i ett rum där det är två klossar och dörren låstes vad ska man göra?