💬
Logga in
Fuska.se

Final Fantasy

52 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

har hört att dt ska komma en Final Fantasy film?

nån som vet vad filmen hanndlar om eller va filmen heter o vilka karäktarer som e me i filmen?

Nivå 3 · Lärling

Filmen har redan kommit och ingen karaktär från någåt ff är med i den.Den heter inner spirit tror jag och den är världelös,och sprider skam över ff :angry: :angry: :angry: :angry: hatar den filmen

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Va!!

trorde att den va bra och hörde rykten att Sepiroth va me!

Nivå 3 · Lärling

Eller dom kanske har gjort en ny?Vet ej ,du kanske har rätt men jag känner bara till en.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

vilken?

Den nya Filmen som kommer nog vid 2005 heter: Final Fantasy VII Advent Child. Handlar om slutet av 7:an men sephirot lever och man får se en massa coola stridscener. Man får hoppas det inte bara blir för oseriöst :)

Den första filmen sög som red sa och den handlar inte ett dugg om FF. Förutom i 8:an så ser alla "hjältarna" den :P Ganska kul när man läser det men det är nog fel forum tror jag?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

okej!!

den advent child verkar vara bra!

Jodå.. Det får vi hoppas :)

Nivå 3 · Lärling

ff-filmen är ganska bra med bra grafik

Nivå 7 · Fuskare

Filmen har redan kommit och ingen karaktär från någåt ff är med i den.Den heter inner spirit tror jag och den är världelös,och sprider skam över ff :angry: :angry: :angry: :angry: hatar den filmen

du ska inte snacka s.it om filmen den nya kommer iallefall den är cool har sett trailern glömt namnen men han med den bigga svärden är med
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

menar du Auron eller Cloud?

Senast ändrad:

Han menar Cloud för Auron finns bara med i 10 :P och inte 7:an.

Jag diggar Sephirot och Cloud. Huvudpersonerna i spelet och filmen(Som snart ska komma). :visslar:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Såg första filmen... den sög...Är FF f*n men den sög ändå... hade aldrig trott att square kunde göra så dåliga filmer.... Hoppas dem förbättrat sig sen sist...

Det har dom nog :) Hoppas dom gör en film om 8:an också!

16 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare

Den nya Filmen som kommer nog vid 2005 heter: Final Fantasy VII Advent Child. Handlar om slutet av 7:an men sephirot lever och man får se en massa coola stridscener. Man får hoppas det inte bara blir för oseriöst :)

Den första filmen sög som red sa och den handlar inte ett dugg om FF. Förutom i 8:an så ser alla "hjältarna" den :P Ganska kul när man läser det men det är nog fel forum tror jag?

det där med att sephirot lever är väl bara ett rykte, ingen vet om det stämmer.
(cloud @ 16/08-2004 18:08:06)

det där med att sephirot lever är väl bara ett rykte, ingen vet om det stämmer.

Ja.. Det är nog det men man ser ju honom i trailern. Kanske han är ett spöke eller något sånt men jag har för mig att han återupplivades. Men vi får se :)
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

Cloud jag sa ju att dt e ett rykte......

Nivå 2 · Novis

kommer någon från x2 elller tactics advance att va me i den filmen?

ps föra final fantasy filmen hade ingen med något från spelen att göra <_<

Nivå 2 · Novis

Var kan man se trailen?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

finns dt trailer?

visste inte d men nån som kan ge sida?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in