💬
Logga in
Fuska.se

Final Fantasy

52 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Du cloud du har en avatar bild på cloud från den nya ff-filmen eller hur? I så fall vet vi hur han ser ut :P .Jag vet varför han ser så ledsen ut för att airith har blivit mördad av sephiroth ;)

jaså det visste inte jag

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #23

shit inte jag heller e aerith hon som va me i Kingdom Hearts va?

Nivå 6 · Fuskare

finns dt trailer?

visste inte d men nån som kan ge sida?

vill du se en trailer?

båda är samma fast den ena är det bättre kvalite på

» E3 trailer (GREAT!! quality) 34,12 mb <--- Bäst kvalite!

» E3 trailer (good quality) 25,61 mb

coola

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #26

men varför dödar Sepiroth aerith för????

han känner för det väl :P

18 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare

men varför dödar Sepiroth aerith för????

han kanske är rädd att hon ska stoppa honom med sin "white materia" / "holy" eller vad den heter.

ja men lite taskigt...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #30

aa haha typ som om max99 skulle stoppa mig me sin nya cykel i nån tävling så ska jag då mörda honom :lol: :lol: :lol:

hahaha!!! jo ungefär! :lol:

jag tar inte detta som ett påhopp men akta moderatorer kanske gör det.. :rolleyes:

20 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

Mmm..Man borde ta det lungt med moderater skärsilt med dannie men vi är ändo vänner.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #33

ja men jag ba skämta <_<

Denna tråd åker alldeles ut från relsen men som sagt.. Alla från VII är med i AC. Men det kommer väl inte bli så mycket kärlek eller så i denna film och det är klart att Sephirot och Cloud är med! Alla andra karaktärer tror jag med!

Nivå 6 · Fuskare

Denna tråd åker alldeles ut från relsen men som sagt.. Alla från VII är med i AC. Men det kommer väl inte bli så mycket kärlek eller så i denna film och det är klart att Sephirot och Cloud är med! Alla andra karaktärer tror jag med!

Så sant som det är sagt... Försök hålla er till tråden.
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #36

kan ej så mycket om FF men e Sepiroth den onda?

21 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

:huh: Japp,eftersom han mördar den godes flickvän airith och hon är med i kh så jag fattr inte hur dom kommit på att göra så det är ju helt utanför storyn om hon är med eftersom hon blev mördad :huh:

Nivå 2 · Novis

dom behövde väl nån karaktär bara... :P

Nivå 3 · Lärling

Lol men ändå jag vet jag har sett en bild på google att sephiroth sticker ett svärd rakt igenom henne :ph34r:

24 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

Ja det spruta blod fast dom tog bort den såg den när jag var typ 8 år är tio nu så att så länge sen var det ju inte :bah:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in