Du cloud du har en avatar bild på cloud från den nya ff-filmen eller hur? I så fall vet vi hur han ser ut :P .Jag vet varför han ser så ledsen ut för att airith har blivit mördad av sephiroth ;)
Final Fantasy
jaså det visste inte jag
shit inte jag heller e aerith hon som va me i Kingdom Hearts va?
vill du se en trailer?finns dt trailer?
visste inte d men nån som kan ge sida?
båda är samma fast den ena är det bättre kvalite på
» E3 trailer (GREAT!! quality) 34,12 mb <--- Bäst kvalite!
coola
men varför dödar Sepiroth aerith för????
han känner för det väl :P
han kanske är rädd att hon ska stoppa honom med sin "white materia" / "holy" eller vad den heter.men varför dödar Sepiroth aerith för????
ja men lite taskigt...
aa haha typ som om max99 skulle stoppa mig me sin nya cykel i nån tävling så ska jag då mörda honom :lol: :lol: :lol:
hahaha!!! jo ungefär! :lol:
jag tar inte detta som ett påhopp men akta moderatorer kanske gör det.. :rolleyes:
Mmm..Man borde ta det lungt med moderater skärsilt med dannie men vi är ändo vänner.
ja men jag ba skämta <_<
Denna tråd åker alldeles ut från relsen men som sagt.. Alla från VII är med i AC. Men det kommer väl inte bli så mycket kärlek eller så i denna film och det är klart att Sephirot och Cloud är med! Alla andra karaktärer tror jag med!
Så sant som det är sagt... Försök hålla er till tråden.Denna tråd åker alldeles ut från relsen men som sagt.. Alla från VII är med i AC. Men det kommer väl inte bli så mycket kärlek eller så i denna film och det är klart att Sephirot och Cloud är med! Alla andra karaktärer tror jag med!
kan ej så mycket om FF men e Sepiroth den onda?
:huh: Japp,eftersom han mördar den godes flickvän airith och hon är med i kh så jag fattr inte hur dom kommit på att göra så det är ju helt utanför storyn om hon är med eftersom hon blev mördad :huh:
dom behövde väl nån karaktär bara... :P
Lol men ändå jag vet jag har sett en bild på google att sephiroth sticker ett svärd rakt igenom henne :ph34r:
Ja det spruta blod fast dom tog bort den såg den när jag var typ 8 år är tio nu så att så länge sen var det ju inte :bah: