typiskt nintendo först philpsoch nu har idioterna gjort den skit usla consolen gamecube ännu en mörk tid för nintendo om ni frågar mig
Zelda Tre Glömda Spel
Jag blir så arg på Philips.
Men Game cube är väl ändå bättre än de här?typiskt nintendo först philpsoch nu har idioterna gjort den skit usla consolen gamecube ännu en mörk tid för nintendo om ni frågar mig
101%, ja.(ouagadougo @ 02/09-2004 19:21:04)typiskt nintendo först philpsoch nu har idioterna gjort den skit usla consolen gamecube ännu en mörk tid för nintendo om ni frågar mig
Men Game cube är väl ändå bättre än de här?
jaaa
hade Nintendo tagit Sony hade kanske inte PS och PS2 funnits
men gamecube är bäst
Va?hade Nintendo tagit Sony hade kanske inte PS och PS2 funnits
hehe jag e tibax..glömde mitt namn...hehe..
hehe va de intressant...tyckte de såg tråkigt ut hehe.
de skulle va roligt att få testa dom där spelen.Kan nån infoga en bild?jah kunde inte se dom där länkarna :(
heh dom e 1-2 år gamla så dom kanske inte finns mer dom bilderna vänta så ska jag leta upp några
varför skriver ni detta i N64? det passar snarare in i övriga konsoller.
jag har några bilder från de spelen om ni vill ha
(Xade @ 28/08-2004 00:03:55)visste inte var jag skulle skriva den annars
skriv inte alls då... vem bryr sig om dem 3 spelen
Jag gör det! Det var intresant! :angry: :angry:
Föresten visa upp bilderna Capone.
Jag har flyttat på ämnet som ni ser. :P
Här är en artikel om de glömda Zelda spelen, och det är några fler än vad som har nämts här. :P
http://www.gamereactor.se/texter/?id=432
Rätt bra artikel tycker jag.
↗ till inläggetDet var Nintendo som uppfann PlayStation CD add-on grejsimojs till Super Famicom.hade Nintendo tagit Sony hade kanske inte PS och PS2 funnits
haha lol vetat det i ett pat år nu
jag tyckte ochså att det var intresant :D
mm kul att få veta hur sony gav sig in på spel
Hur bortskämda är en del igentligen?! :blink:
Att testa spelet skulle jag aldrig göra om det skulle vara oöppnad. Skulle lätt haft kvar det och kanske sålt det, det är ju högt samlarvärde på dom.
Vet någon här hur mycket ett av dom där spelen kan vara värda?