minilena Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) I ett av rummen så är det(till höger) en eldorm,en manet,en staty och en kruka. Hur ska man göra för att få upp den låsta dörren brevid trappan?Jag har prövat i ett halvår. Redigerat 17 Augusti 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ingen i Sverige som har kört Swamp Palace i Zelda?Det borde någon veta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag har varvat det flera tusen gånger men jag tror du ska ha en nyckel från ett annat rum för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 om det är en låst dörr, så att man ser ett nyckelhål, så ska du ju ha en nyckel men annars kan det vara att du måste göra något särskilt, som att döda alla fiender, hitta en knapp eller så. Vissa dörrar är inte till för att öppnas än, du kanske måste fixa nåt annat först. Om du beskriver lite till kan jag kanske hjälpa dig. Förresten, tänk på de där spakarna som finns lite här och var. De släpper ju fram vattnet, det kan vara en lösning ibland. Ps. lyft krukorna på marken vid de där ställena där man kan fylla på med vatten genom att dra i rätt spak - i en kruka finns en nyckel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 hur kommer man in i darktemplet?det första allså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 hur kommer man in i första templet när man e kanin vid inngången är det två statyer den högra statyn är inte likadan som den andra så jag tror man ska gö nått me den men man kan inte använda nåt snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Svarade i er andra tråd. Kopierar väl texten då: Så ni har klarat Hera´s Tower i Light World och sen hamnat i Dark World efter att ha besegrat Agahnim? Och kan inte göra nåt för att ni är kaniner? Då har ni inte tagit skatten i Hera´s Tower, asså tornet uppe på berget i Light World. Använd spegeln om ni är i Dark World, så ni kommer tebaks till Light World. Ta er till Hera´s Tower (tornet på berget) och gå in. På den näst sista våningen, alltså våningen innan bossen, så finns det en massa hål i golvet. Jag minns inte vilket, men ett av hålen leder till den stora skattkistan på våningen under. Där finns Moon Pearl som gör att ni slipper bli kaniner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Bry er lite mer om min quest tack!Dörren är inte låst på det sättet!Det är en liten eldorm som ringla ry(u)nt,ry(u)nt,ry(u)nt i rummet.Dom går lissom inte att slå ihjäl pang poff.Vill gärna ha ett bättre svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 sorry, men det är svårt att svara på. eldormarna går inte att slå ihjäl, bara försöka undvika dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Men hur kan det komma sig att vissa personer har klarat ut spelet?Eftersom dom kan komma förbi så kan väl dom svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 ibland kan man inte placera problemet. Du får beskriva lite mer, vilken våning, hur ser rummet ut osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Ingen aning :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg