Det var väll inte den eller?
Skillnaderna?
var det inte :blink:Det var väll inte den eller?
Hur många visade jag då?
1 baraHur många visade jag då?
Nej det var den andra.Den med ölflaskor sen en bäbis med blod som kommer eller vad det var
GUD FY f*n VAD RÄDD JAG BLEV DDDARRRAAAAARR ÄN!
fy f*n höll på att skita ner mig
As bra asså!
HAhaha, ´blev skit rädd ! , !! hahaha, jag hoppade typp 10 meter upp från datastolen !
har sett en liknade och värst av allt,morsan och farsan lurade på mig den när jag typ var 8,9 då skulle man leta efter spår av en död tant och då kom den där skriket-figuren upp(en tavla heter skriket)
pappa gillar sånna :P
jag blev inte rädd ett dugg <_<Hittar du alla tre olikheterna.
PS. Du måste ha på hög volym, pågrund av att en röst viskar
vad som är olikt.DS.
*** alltså. Fick nästan hjärtattack!!!
Boring! Det är Boring när alla skriver vad som händer! Man tänker ju inte på det först men sen läser man vidare så står det överallt:
AAAH!
FY F*N!
f*n va läskig!
GAAH!
shit, det kommer fram en röd gubbe och...
EtC.!
Då är det ju ingen som testar sen!
Kan inte typ Mods låsa dom trådarna (OM INTE DOM SOM GÖ DOM INTE VILL DET)
Tur att jag inte orka vänta.OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ´f*n VAD JAG BLEV RÄDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JAG HADE HÖGSTA VOLYM PÅ :lol:.AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag fick nästan hjärtattack jag tog högsta volymen det är kväll nu också och alla sover och jag har stora högtalare och det är 4 styck fy f*n.jag skulle sänka ljudet för det inte var nåt sen kom den fram GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUUUUUUUUUUH min rull stol åkte bak OMG hoppas att du aldrig gör om det där igen :blink:
Jag skulle ha gått på de annars. :meddum:
:unsure: Läskigt :cry:
Asså f*n vad rädd jag blev jag hoppade till. :visslar:
jag ba, jaha få se nu vad är fel.. hmm.. sen när jag tänkte kom jag på f*n det är en såndära film!!! sen kuta jag in i köket :P
vadå man blir ju inte rädd <_< :angry:
f*n VAD JAG BLEV RÄDD