Gäst golden mew Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jepp.jag är medlem på club nintendo och där får man se den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 hur mycket kostar det att va medlem där? och vad får man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Undrar jag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Tror det var nånting runt 128 kr/år. Man får 6 nr av CN Magazine och ett lösenord till CN web... Mer vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag har ingen Sp och har aldrig velat ha den... Så tänkte jag oxå från början men nu är det as bra!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 hur tror ni att gameboy advance DS kommer att bli? Jag sågen rolig skämt bild i en speltidning (Gamereactor) som var en sp mad dubbla skärmar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg