finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (Rubrik) Han måste betala för att få ha sajten hos Wa-Data, server alltså. Mer än så vet jag inte, vill veta. Om nu inte det är hemligt, för admin kanske betalar jätte lite för servrar osv, så han lurar oss kanske på pengar, troligen. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Vadå lurar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag litar på Admin. Det kostar ju en slant att betala serveravgiften & han får inte in så överdrivet mycket från SMS-pengarna. Nog kan man lita på att Admin sköter sidan bra. Det är ju inte gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag håller me dej # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Kanske det, jag gör inte det. Inte helt på pengar iaf, ska man aldirg göra med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Som sagt det är inte alls många som smsar.. När det gäller poängen så kanske det kommer 5-10 sms per månad. Som tur kommer det in pengar på annonserna med. Sedan dras ju hälften av de vi tjänar i skatt och sociala avg. Sedan är det annat som kostar också, olika licenser osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Som sagt det är inte alls många som smsar.. När det gäller poängen så kanske det kommer 5-10 sms per månad. Som tur kommer det in pengar på annonserna med. Sedan dras ju hälften av de vi tjänar i skatt och sociala avg. Sedan är det annat som kostar också, olika licenser osv. jag är en av dem 5-10 som sms:ar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Hur mkt annonser har du på sajten? 10-15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Ja bli medlem på www.tradedoubler.com och berätta sedan hur mycket de betalar per klick. 5-10 öre per unikt klick. Varav de drar av 50% av det dem betalar ut i form av skatt och soc avg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Öhm, det var inte så j*vla bra betalt det inte -.- Jag tänkte mej mer 250:- per månad för annonsering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag klickar ganska så många gånger :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ja bli medlem på www.tradedoubler.com och berätta sedan hur mycket de betalar per klick. 5-10 öre per unikt klick. Varav de drar av 50% av det dem betalar ut i form av skatt och soc avg. men kostar inte updateringarna typ att skapa affär och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.