💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocarina Of Time

25 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

tjaabbaaaaaaaaa :rolleyes:

vad ska man göra i kiriki village eller vad det heter när man är vuxen???

vattnet i brunnar är ju borta men jag kommer ingen vart där nere.. va snäll och hjälp mej... hehe

ps. jag har lärt mej song or storms

21 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Fel forum...

Nivå 5 · Fuskare

Fel forum...

fel forum
Nivå 6 · Fuskare

* flyttar till N64 * :)

Nivå 3 · Lärling

Jag fattar inet heller vad man ska göra när man är stor i Kakariko Village!!

Nivå 5 · Fuskare

Ni ska inte göra nåt ni göra er till Lilla Link och gå till Kakariko Village efter att ha klarat Water Temple som stor å sjunga Song Of Storms som liten i Kakariko till snubben i huset med den snurrande saken,sen kommer det regna å vattnet i brunnen försvinner sen ska du ner i brunnen in till en grotta,där får du

"Lens Of Truth" Men du kan sjunga låten innan Water Temple men LOF behövs inte föränn du kommit till nästa tempel efter Water.. :zzz:

22 Aug 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

man kan annars gör Spirit temple innan Shadow..

Nivå 4 · Lärling

Ja, men behövdes inte Hover Boots i Spirit temple.

Nivå 9 · Veteranfuskare

nix..men de är bra att ha...man behöver inte dem ändå...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10
Ni ska inte göra nåt ni göra er till Lilla Link och gå till Kakariko Village efter att ha klarat Water Temple som stor å sjunga Song Of Storms som liten i Kakariko till snubben i huset med den snurrande saken,sen kommer det regna å vattnet i brunnen försvinner sen ska du ner i brunnen in till en grotta,där får du

"Lens Of Truth" Men du kan sjunga låten innan Water Temple men LOF behövs inte föränn du kommit till nästa tempel efter Water..

fattar ingenting nån som kan förklara bättre? :)

Som liten gå in i väderkvarnen spela "song of storms" för killen där inne. (Brunnen töms) Klättra ner och utforska...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12

brunnen är ju redan tömd!!!! det är bara en sten vägg som är i vägen där nere! och hur kan jag bli liten när jag redan är stor????????????????

tack..................................

Nivå 1 · Novis

om man ska bli liten igen så går du till tempel of time och sätter ned svärdet där du tog upp det för att bli stor.... (PS det går inte fören man har klarat forest tempel som du antagligen har gjort men man vet ju aldrig DS)

sen så går det inte att ta spirit tempel före man har fått lans of truth om man inte har den kan man ju inte följa efter spöket som leder en...

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14
brunnen är ju redan tömd!!!! det är bara en sten vägg som är i vägen där nere! och hur kan jag bli liten när jag redan är stor????????????????

snälla hjääälp mej

Nivå 4 · Lärling

Link45 sa nyss hur: Gå till Temple of Time och sätt ner Master Sword i Piedestalen.

Nivå 9 · Veteranfuskare

snälla hjääälp mej

gå tillbaka eller warpa bara till temple of time..
23 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

hur kommer jag in i forest tempel?? vart är det???

/ jätte dålig zelda lirare

Nivå 5 · Fuskare

den ligger nånstans i Lost Woods i Sacred Meadow eller va d nu heter..

Jag tror att man gick rakt fram,vänster,höger från Kokiri Forest..

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #19

hur kommer jag in där då???

Nivå 11 · Veteranfuskare

hur kommer jag in där då???

Ingången ligger på en kulle i kokiri forest. Det är du lärde dig saria´s sång rättare sagt. :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in