💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Coloseum

23 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Är pokemon coloseum kul :)

Nivå 4 · Lärling

Ja, ganska

Nivå 3 · Lärling

Det verkar kul.Men endå... Nuuuu! :P

23 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare

det är skitkul!

24 Aug 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Njaaa, nää, jo, kanske. Har inte det, men efter det jag har hört så ska det suga.

Man kan inte ens fånga vilda pokémon, fångar tränares pokémon. Sen är man inlåst i städer.

det var kul i början fast sen började det bli tört

ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM

Senast ändrad:

jaaaaaaa!!!!!håller med

Nivå 6 · Fuskare

ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM

Inte sant!

Uppdraget är att rena alla Shadow (skugg) pokémon och besegra Cipher teamet.

Nivå 2 · Novis

Det är sk*tkul!!Min kompis har det och har bara Ho-oh kvar och har inte tröttnat.

Det uppdrag man har är att öppna hjärtat på alla Pokémon och rena dom hos Celebi.Man kan ju också byta över gamla Pokémon till R/S-spelen.Tyrannitar t.e.x.

(Snake @ 24/08-2004 19:56:09)

ja och man kan bara fånga shadow pokemon inte vilka som helst och updraget är bara att få HO-OH  :angry: .i Gameboy spelen är det mycket bättre mer updrag.och man kan bara fånga 48 pokemon.tusan vad jag ångra mig byte till mig SSBM mot PKMN CM

Inte sant!

Uppdraget är att rena alla Shadow (skugg) pokémon och besegra Cipher teamet.

ja när man renar alla pokemon och gör klart alt och besegrar den dära 100 battle så får man HO-OH det är updraget :angry: .
Nivå 11 · Veteranfuskare

Men är det inte så? Att man bara fångar tränares pokemon?

25 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Jo

27 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

låter ganska torftigt

Nivå 6 · Fuskare

Spelet är mycket värt att köpa och går (faktiskt) att spendera flera timmar framför innan man har klarat av det.

Och vi borde faktiskt ge det splitternya företaget Genious Sonority (de som tillverkade Coloseum) en chans.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag tycker det inte är så bra.. Men du kan ju läsa min recension här på sidan... det står 7/10 men jag tycker nu att det bara är värt 6/10.

Nivå 4 · Lärling

Men det är ju så. De flsta spel blir Tråkiga efter ett tag.

Nivå 6 · Fuskare

Flesta*

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Men det är ju så. De flsta spel blir Tråkiga efter ett tag.

Det blev tråkigt efter 1 dag.. -.-
28 Aug 2004

man ska rena alla skugg pokemon hos celebi det är uppdraget inte att få ho-oh han är ju skit enkel att få iaf det skulle vara så så skulle man klara det jätte fort

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in