hade varit coolt med an axe eller en magi stav..... ;)
Akuut ! Vilket Spel Ska Jag Köpa ?
Whoo vore tufft ju :gitarr:hade varit coolt med an axe eller en magi stav..... ;)
dom kommer säkert bara göra en till CD sedan kommer nog halo 2 ta över....(Halo_Master @ 27/08-2004 16:12:44)hade varit coolt med an axe eller en magi stav..... ;)
Whoo vore tufft ju :gitarr:
Tror de me.. Ja det kommer REGERA hela världen om ju :P(Pippo @ 27/08-2004 16:17:50)(Halo_Master @ 27/08-2004 16:12:44)hade varit coolt med an axe eller en magi stav..... ;)
Whoo vore tufft ju :gitarr:
dom kommer säkert bara göra en till CD sedan kommer nog halo 2 ta över....
det finns alldeles för lite vapen tycker jag......
det är just det som är tjusningen med halo för att man måste välja sitt vapen med omsorg ;)
vi snackade inte om halo......det är just det som är tjusningen med halo för att man måste välja sitt vapen med omsorg ;)
mmmmmmm för lite vapen i både halo och ninja gaiden
nej det är inte för lite vapen i halo men det är för lite på NG ;)mmmmmmm för lite vapen i både halo och ninja gaiden
Halo e det ju rätt många vapen på men NG njee dår är det lite sådär :zzz:(Pippo @ 28/08-2004 09:21:07)mmmmmmm för lite vapen i både halo och ninja gaiden
nej det är inte för lite vapen i halo men det är för lite på NG ;)
det finns typ lika många vapen i båda spelen men det finns nog mer på NG men fortfarande för lite.
Bak to topic.
f*n fick inte min månads peng.. :P
men nästa vecka..
tror nog jag köper ninja gaiden :D ..
varför inte?????f*n fick inte min månads peng.. :P
men nästa vecka..
tror nog jag köper ninja gaiden :D ..
bra köp....
Jaupp NG ska du lätt köpa :)
han har redan sagt att han ska köpa det nästa vecka. <_<Jaupp NG ska du lätt köpa :)
Kan du inte läsa eller han sa "Jag TROR nog jag köper NG)(Pippo @ 01/09-2004 16:40:43)Jaupp NG ska du lätt köpa :)
han har redan sagt att han ska köpa det nästa vecka. <_<
han sa ändå att han skulle köpa det....... <_<(Halo_Master @ 01/09-2004 16:42:43)(Pippo @ 01/09-2004 16:40:43)Jaupp NG ska du lätt köpa :)
Kan du inte läsa eller han sa "Jag TROR nog jag köper NG)
Har du citat på texten ?? ;)(Pippo @ 01/09-2004 16:43:41)(Halo_Master @ 01/09-2004 16:42:43)(Pippo @ 01/09-2004 16:40:43)Jaupp NG ska du lätt köpa :)
Kan du inte läsa eller han sa "Jag TROR nog jag köper NG)
han sa ändå att han skulle köpa det....... <_<
nej.......
och jag har inga bevis men om du inte litar på mitt ord
så får du skylla dej själv...... ;)
Nää exakt han har inte skrivit det än han skrev TROR..... :lol:nej.......
och jag har inga bevis men om du inte litar på mitt ord
så får du skylla dej själv...... ;)