Japp ett bra köp !!lätt ninja gaiden ;) så j*vla bra :cool:
Akuut ! Vilket Spel Ska Jag Köpa ?
Berors väl på vad det kostar. Jag är kanske den ända som tykcer 400kr 'r för dyrt för ett spel.. :rolleyes: , men jag tycker att Ninja Gaiden verkar bra. Fast inget pangpris direkt, annars kan du kanske köpa Counter-Strike.
Need for speed underground 2 har väl inte kommit ut :huh::) Köp Need for speed Underground 2 eller Halo 2 när de kommer ut!
Eller så kanske du menar neeed for speed hot pursuit 2 och det är inte värt att köpa :bah:
counter strike är ganska dåligt..... ;)Berors väl på vad det kostar. Jag är kanske den ända som tykcer 400kr 'r för dyrt för ett spel.. :rolleyes: , men jag tycker att Ninja Gaiden verkar bra. Fast inget pangpris direkt, annars kan du kanske köpa Counter-Strike.
rainbow six 3: black arrow billigt också
det äger........ :Drainbow six 3: black arrow billigt också
ok !... :) på lördag köper jag nått !..
gaah kan inte bästämma mig :S .. lol
Köp ninja gaiden... :Dok !... :) på lördag köper jag nått !..
gaah kan inte bästämma mig :S .. lol
Köp halo 2 när det kommer ut :bah:
han sa inte om mån.......... <_<Köp halo 2 när det kommer ut :bah:
sry såg inte det men han kan ju köpa det när det kommer ut också ;)(Pippo @ 27/08-2004 15:14:42)Köp halo 2 när det kommer ut :bah:
han sa inte om mån.......... <_<
Jupp onödigt inlägg(Pippo @ 27/08-2004 15:14:42)Köp halo 2 när det kommer ut :bah:
han sa inte om mån.......... <_<
Fasst det är detta med :lol:
Om han ska köpa nån spel så blir det:
1. Ninja gaiden.
det har väl gått 4 dagar redan????? :huh:
Japp.. Ehe undra fall han köpt nått ännu :unsure:Om han ska köpa nån spel så blir det:
1. Ninja gaiden.
han sa att han skulle köpa det i helgen..(Halo_Master @ 27/08-2004 15:48:32)Om han ska köpa nån spel så blir det:
1. Ninja gaiden.
Japp.. Ehe undra fall han köpt nått ännu :unsure:
Hoppas ninja gaiden :P(Pippo @ 27/08-2004 15:55:53)(Halo_Master @ 27/08-2004 15:48:32)Om han ska köpa nån spel så blir det:
1. Ninja gaiden.
Japp.. Ehe undra fall han köpt nått ännu :unsure:
han sa att han skulle köpa det i helgen..
annars blir man besviken..... ;)
Jupp :Pannars blir man besviken..... ;)
längtar tills nästa content download kommer.........
Ja som sjutton asså !! :)längtar tills nästa content download kommer.........