💬
Logga in
Fuska.se

Eon Ticket?

19 svar · startad

Trådstartare #1

Hur får man Eon Ticket (utan ar & gs)????????????????????????????????????????????

Senast ändrad:

utan gs med ar eller club nintendo

Man kan linka me en kompis!

Linka me en kompis som ha Eon Ticket!

Trådstartare #5

Linka me en kompis som ha Eon Ticket!

hur ska han få det då???
23 Sep 2004

först måste du aktivera MYSTERY EVENT. det gör du genom att, OBS du måste ha klarat pokemon ligan helst, iallafall fem gymledare. sen flyg till Petalburg och gå in i pokemon centret. prata med killen vid datorn och sej yes sen ska du leta tills du har hittat orden och skrivit dom i den här ordningen: "MYSTERY EVENT IS EXITING"

spara och stäng av. och du har det på skärmen. contine, new game, option, mystery event,

ha en kompis som också har detta och testa att ha linkcabel och gå in på mystery event tills du får det. eller stäng av båda spelen, stoppa i linkcabeln, sätt på spelen,

gå till samma pokemon centrum och mixa skivor

ADAM B)

ok tack

24 Sep 2004

jag får inte mystery events

ja har mystery event

det funkar ente..

mystery event är inte som på guld silver.. det är den låsta dörren på mossdeep! det tillhör E-reader.. och fråga ente va de e för jag ORKAR ENTE SVARA!!!!!!!!!!!

25 Sep 2004

jag och min bror försöker hela tiden och mixa men den aktiveras inte myster event

:(

jag vet hur man får den men orkar inte berätta :rolleyes: men jag fick eon ticet fast jag vet inte hur jag gjorde:S

ööö du ska jag kommer inte ihåg

7 Oct 2004

om ni inte berätta kan ni inte

11 Oct 2004

Det funkar inte att använda Mystery events för mig :(.Men jag är glad ändå :)

Det funkar inte att använda Mystery events för mig :(.Men jag är glad ändå :)

spamma inte garret2 jag vet vad du gör du dubbel klickar på posta men klicka bara en gång du kan ta upp pilen till favorter och bakåt och det hät kommer det upp ett tim glas jobbar din dator är det inte ett där klicka igen ;)

14 Oct 2004

eon ticket? :huh: har jag aldrig hört förut men eon mail vet jag det e bara mystery gift och sen får man den ch man kan göra mystery gift på fire red leafgreen för de som inte vet :)

15 Oct 2004

Med AR vet jag men inte annars ;)

17 Oct 2004

:evil: du orkar vist ditt miffo :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in