jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(
Jag Kan Inte Byta Pokemon Med Min Kompis, Varför?
Har du rätt kabel?
Kanske fel på spelet :huh: <_< (min kompis attacker syns inte!).jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(
Testa att byta håll på kabeln
E d en fyra ändars kabel?Allså GBA kabel?
Jag frågade ju de...
Ahaa!Förlåt...Trodde att du menade nåt annat
Hur vet du att det är fel på spelet...?(Ow123 @ 22/08-2004 19:31:12)jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(
Kanske fel på spelet :huh: <_< (min kompis attacker syns inte!).
I Options kan man stänga av animationen för varje attack...
han vet väl inte han bara sa kanske det är fel på spelet!!!!!
jo så måste det va det e nog fel på spelet eler glapp i kabeln.
en fråga vad är glapp i kabeln??? :huh:
Min kabel (som inte är original) brukar glappa ibland...
Inlägg 200... :D
:huh: men vad är glappa förnåt?? :huh:
Om den inte funkar riktigt så kan det vara glapp i den...
Han kanske råkade göra det av misstag (9 år & kan inte engelska).(nebbig @ 22/08-2004 20:51:29)(Ow123 @ 22/08-2004 19:31:12)jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(
Hur vet du att det är fel på spelet...?
ja just de han har stält in det själv <_<(nebbig @ 22/08-2004 20:51:29)(Ow123 @ 22/08-2004 19:31:12)jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(
Hur vet du att det är fel på spelet...?