Är det någon som har läst Harry Potter and The Order Of The Phoenix?
Jag har läst den, det är den bästa bok jag någonsin läst i hela mitt liv. Och tro mig, jag har läst måååååånga böcker i mina dagar... :D
Är det någon som har läst Harry Potter and The Order Of The Phoenix?
Jag har läst den, det är den bästa bok jag någonsin läst i hela mitt liv. Och tro mig, jag har läst måååååånga böcker i mina dagar... :D
ja har också läst många böcker i mina dagar men harry potter är något mindre bra.
EDIT av moderator, akta språket!.
5:an e ju den bästa av harry potter böckerna 8)
den kommer på svenska till sommarn va?
ne, lagom te jul nästa år...=(
men ja måtte säja att de e den bästa harry potter boken ja läst...ja läste ut den på två dar!!! men de kanske beror på att ja va sjuk å va hemma från skolan...
mm det kommer i APRIl 2004, jag ska köåa den då
kommer det ett nytt spel...Förutom Qi...??
det kommer att komma fången från azkaban typ när filmen kommer tror ja
nej den kommer i mars tillsamans när filmen kommer 2004
men spelet kommer inte ut därför dem ska inte vissa 5:ans film därför harry är stor alla barn asså o danbeldor är död :cry:
han fick hjärt attack :frown:
böckerna suger men filmerna är bra
böckerna är tillomed riktigare men dem är också bra
tycker inte jag :mrgreen: :mrgreen:
nej den kommer i mars tillsamans när filmen kommer 2004
men spelet kommer inte ut därför dem ska inte vissa 5:ans film därför harry är stor alla barn asså o danbeldor är död :cry:
han fick hjärt attack :frown:
de va ju det ja skrev
jaha om den kommer i april kan ja ju önska mejj den i födelsedagspresent!!! :D
suck jag fyller år i februari kan inte få den
Läste 5:an dan den kom ut.
Rent ut sagt tycker jag att filmerna suger 10 gånger mer än böckerna. Inte för att jag gillar böckerna då men men.
Kunde köpt dden engelska varianten i Juni om jag ville... Jag var på Irland då! Men den verkar jättebra, jag önskar jag hade den här!
Dom ska byta skåsidar,Kakarott
nej det ska dem inte det stog på tidningen dem letade upp nya men dem hitta inga så dem var klara med 3 an innan dambeldor dog så dem ska bara vissa den
Dumbledore, inte danbeldor eller vad du nu skriver...
5:an är ju jättebra!
Rekomenderad av mig
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in