💬
Logga in
Fuska.se

Tv-program..

20 svar · startad

Trådstartare #1

Vilka TV-Program brukar du/ni titta på?

Brukar titta på South-Park på tv4+, och "Conan 'o Brian" efter det också på tv4+, brukade titta på Morden I Midsommer, och "Kommisarie Frost"..

Jetix programmen på FoxKids och sen vet jag inte mer.

24 Aug 2004

Simpsons! går 4 avsnitt per dag nu på vardagarna!!

Simpsons äger...... :D

Extreme home make over,och när jag är hos min mormor ser jag ofta på kalla kårar på foxkids

simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P

1 Sep 2004

simpsons brukar jag se på men inte south park(inte på tv'n) ser alla avsnitt istället på datorn även dom nya som inte har visats än i sverige! :P

Dom Kommer visst! På tv4+.

Anders och Måns är kul, snart kommer andra säsongen.

2 Sep 2004
(Herr.Kaio @ 01/09-2004 22:05:53)

nej!dom sista avsnitten var från säsong 7 ju! säsong 8 är det som inte visats för den säsongen är inte färdig...

Senast ändrad:

(toxic avenger @ 02/09-2004 16:28:09)
(Herr.Kaio @ 01/09-2004 22:05:53)

nej!dom sista avsnitten var från säsong 7 ju! säsong 8 är det som inte visats för den säsongen är inte färdig...

Skämta bara ju! :bah:

Buffy, Charmed, Simpson e bra! och galenskaparna,Morden i midsummer och kommisarie frost äger! ;)

3 Sep 2004

off centre , spin city , the simpsons

Hem till midgård, en ängels tålamod, parlamentet & kanalen extreme sports m.m

14 Sep 2004

jag brukar titta på the simpsons!

Jag har ingen serie som jag följer, men om jag kommer ihåg och inte har nåt annat för mig brukar jag titta på Simpsons, Vänner, OC och Scrubs. Scrubs ÄGER!!! Kolla in det om ni inte har gjort det än.

Ge en länk :D (please)

tycker att The Simpsons äger, såklart...!

pokemon dragonball gt dragonball z och Rasten

16 Sep 2004

dragonball z, yu-gi-oh, pokemon, bayblade.

en massa anime brukar jag se på.

och Hem till midgård

19 Sep 2004

the simpsons

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in