finaly_man Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Så dom dom som har gruppforum nu har, med dom som köper ett om 1vecka kommer inte kunna köpa. Alltså där går gränsen? Just nu finsn det 15grupper, räcker. En ny grupp per 500medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Fynd gruppforumet går inte att uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Men dom andra går att uppgradera väl?Ska göra det direkt om jag har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Ja de vanliga går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) jag köpte ett för att jag hade väntat mycket efter fynd kom.men kan man förlänga fynd gruppforum ? Redigerat 26 Augusti 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det tycker jag låter rimligt i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ja,det kan man man kan allt som vanligt utom att uppgradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Fynd gruppforumet går inte att uppgradera. Kan man göra det till ett vanligt GF1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Man kunde ju inte uppgradera fynden -.- 1: Så köper man vörlänging till GF2, och har GF1 uppgraderas det? Isf på ettan så, 2: Blir GL Mod då, som man blir när man köper GF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Borde man bli i varje fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Alltså jag blir förvirrad av allt snack om gruppforum.. Gruppforuma mej hit och geuppforuma mej dit.. Jag ska bara köpa ett Gruppforum1 och mera medlemmar "gånger" 2/3 och kanske nåt mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 <_< Alla som vill borde väl få ha gruppforum.. ja eller hur... vad spelar det för roll om det finns många forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.