ja,smart idé
Uppföljare
Kul ide...men vad händer när man blir fångad? :rolleyes:Ett pokémon spel där man är en pokémon (Man får välja vilken och så får man välja vilken om jivning man ska leva i)!
OBS!!! inte enti eller suscion eller ricku(eller någon lägendariska pokémon)!
Man vinner olika bra pokémon så när man har blivit fångad kan man fly ut ifrån pokébollen! sedan kan man anfalla hus mänisor som är tränare eller något liknande! det skulle vara KUL! :student: B) :lol:
ja,det är kanske lite jobbigt,tror jag?om man blir fångad ganska många gånger.det vore jobbigt...
Destruction Derby:Double Dash...
uppföljare till mario kart dubbel dash.namn "mario kart confiusen race" som man kan både vara en på 1 1bil och 2 på 1bil och 3 på 1bil.och det ska finnas 30 gubbar
låter häftigt
Road Rash: Doubel Dash.
va
vad är det för spel
Moppe spel där man kan slå av motståndare. Men vänta det går ju att kö två.
visst var det ett bra namn jag kom på????
Vilket då?
mario kart confiuson race
Eller Mario kart: Air ride...
det där moped spelet du snacka om wind fox finns redan en kompis till mig har dt eller hade snarare
är det till nintendo 64???det spelet är bra.på en viss bana
en uppföljare till blood omen 2 vore bra..fast det företaget har slutat göra GC spel...för att dom tycker att det gick dåligt..
har dom konkat
vadå???????
nej...dom slutade bara göra spel till GC..nu håller dom bara på med ps2, xbox och PC........det är företaget som har gjort hitman serien..har dom konkat
konka= gått i konkurs dvs dom har inga pengar kvar