Mario and Luigi Vs. Bowser and Bowser Jr.
Man är någon av dom två paren och samarbetar med en kompis eller ensam genom ett stort äventyr.
Mario and Luigi Vs. Bowser and Bowser Jr.
Man är någon av dom två paren och samarbetar med en kompis eller ensam genom ett stort äventyr.
vad skulle dt heta....jag vet:
the chronicles of mario
en till uppföljare till ssbm som ska heta super smash brothers.feling melee.som man kan vara alla nintendo caractärerna.ganska många gubbar då...
jag tror dt förslget redan nämts
vem har sagt det?????
många ;)
Kanske ett nytt Metroid spel som man kan styra Samus rymdskepp och åka omkring i rymden!
star fox 3 ^_^
de finns ju redan <_<
uppföljare till super monkey boll 2.som ska heta super monkey boll deluxe....okej bowser jr
vad?uppföljare till super monkey boll 2.som ska heta super monkey boll deluxe....okej bowser jr
att det var andra som hade skrivit alla nintendo gubbar på en uppföljare till ssbm
tog lite tid innan man fatta vad du mena
Ska ingen hitta på en ny uppföljare....
President Evil.
George W. Bush has never been our favourite president, but now he've broken the limit!
It's payback time!
You'll spend many hours fighting the president's army of morbid zombies and mutants, great fun!
Cost: 30$
DON'T MISS THIS, KIDS!
Det var ju det bästa hittills :P...HAHA!!President Evil.
George W. Bush has never been our favourite president, but now he's breaking the limit!
It's payback time!
Hehe, tack.
en uppföljare till the legend of zelda ocarino of time.namnthe legend of zelda ocarino of time2.det ska vara ett bra spel med värsta mega braá grafiken och ganska långt och svårt...på första resident evil vart jag skit rädd när det kom in 2-3 sombier in igenom glas rutan i början...
hmmm...det nya zelda som kommer om ett år ska väl typ vara det...nästan..en uppföljare till the legend of zelda ocarino of time.namnthe legend of zelda ocarino of time2.det ska vara ett bra spel med värsta mega braá grafiken och ganska långt och svårt...på första resident evil vart jag skit rädd när det kom in 2-3 sombier in igenom glas rutan i början...
Det nýa Zelda är en uppföljare på The Wind Waker, tror jag, fast utan Cell Shading.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in