Hur klarar man han?? Skall man döda de där anhängarna först å hur dödar man dom för de återuppstår ju bara:(
Zelda Mm
Du ska använda Spegelskölden för att se till att de inte återuppstår. På fönstren finns skynken som man kan bränna bort med eldpilar så att ljuset kommer in i rummet.
Heter han King Yigorse??? Det hade jag ingen aning om. Är du säker på att han heter så i den amerikanska utgåvan? Jag trodde han bara hette King of Ikana.
mmmvet ej, va ngn som svarade på ett annat inlägg jag skrev som skickade en guide å där hette han så:P Tack i allafall:)
mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar
Är det inte så att du ska träffa huvudet efter att han delat upp sig i bitar?mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar
Hur går det?
mmmm inte provat än men kanske är så
han heter i den europeiska verisionen Ikana King..
coolt :) B) :D :rambo:
Håller med jhjelm :cool: :rambo: :cry: :evil:
Jag hade också svårt, men klara han till sist.mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar
han är inte så värst svår ;)
den bossen suger
Nu har jag haft ett LÅNGT Zelda uppehåll...blev så less på den där bossen men nu är jag tillbaka med nya krafter:o)
F*N klarar den inte asså...skittråkig å svårt ju:( Skall jag döda huvudet med svärdet?? Det hoppar ju på mejj hela tiden:/ *grrrrr*
försök ja tror du klarar han till slut ;)