💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Mm

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hur klarar man han?? Skall man döda de där anhängarna först å hur dödar man dom för de återuppstår ju bara:(

Nivå 3 · Lärling

Du ska använda Spegelskölden för att se till att de inte återuppstår. På fönstren finns skynken som man kan bränna bort med eldpilar så att ljuset kommer in i rummet.

Nivå 4 · Lärling

Heter han King Yigorse??? Det hade jag ingen aning om. Är du säker på att han heter så i den amerikanska utgåvan? Jag trodde han bara hette King of Ikana.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

mmmvet ej, va ngn som svarade på ett annat inlägg jag skrev som skickade en guide å där hette han så:P Tack i allafall:)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar

29 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar

Är det inte så att du ska träffa huvudet efter att han delat upp sig i bitar?
Nivå 11 · Veteranfuskare

Hur går det?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #8

mmmm inte provat än men kanske är så

3 Sep 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

han heter i den europeiska verisionen Ikana King..

8 Sep 2004
Nivå 1 · Novis

coolt :) B) :D :rambo:

31 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

Håller med jhjelm :cool: :rambo: :cry: :evil:

1 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

Jag hade också svårt, men klara han till sist.
2 Nov 2004
Nivå 1 · Novis

han är inte så värst svår ;)

7 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

den bossen suger

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #15

Nu har jag haft ett LÅNGT Zelda uppehåll...blev så less på den där bossen men nu är jag tillbaka med nya krafter:o)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16

F*N klarar den inte asså...skittråkig å svårt ju:( Skall jag döda huvudet med svärdet?? Det hoppar ju på mejj hela tiden:/ *grrrrr*

9 Nov 2004
Nivå 1 · Novis

försök ja tror du klarar han till slut ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in