ska jag börja om spelet?jag har slösat min Masterball på Groudon.men jag vill ju ha den där gröna coola draken!jag har inte ens en sällsynt pokemon!eler,jo jag har ju Surskit...men den är ju inte så där jättesällsynt.så?ska jag börja om?
Jag Har Gjort Ett Otroligt Misstag..
Hahahahaha! :lol:ska jag börja om spelet?jag har slösat min Masterball på Groudon.men jag vill ju ha den där gröna coola draken!jag har inte ens en sällsynt pokemon!eler,jo jag har ju Surskit...men den är ju inte så där jättesällsynt.så?ska jag börja om?
vad är det för kul
jag tycker att du ska byta över dina sällsynta/bra pokemon till en kompis spel ock sedan starta om.
jag tycker inte du ska börja om om du har kommit så pass långt... jag behövde inte masterboll till rayquza!!! fick honom på min andra ultraboll!! (han var inte ens nersövd eller nått annat) hade inte ens röd liv mätare!!!
So... I'm the Master!!!! :kung:
men jag har inga bra pokemon förutom Blaziken och groudun.+ att jag inte har en kompis med R/S
;) men gör som jag sa då... tips på bra pkmn; (för att klara pkmn-ligan) Blaziken (fire/fighting) Absol (dark) glalei ( vet inte vad hur det stavas/ Ice) de är de enda man behöver ... + 3 valfria... B)
s**t samma jag börjar om
martissii du har mkt och lära man behöver dom på en bra lvl och rayqaza är skit lätt att fånga men börja om jag hade ruby sedan tappade jag bort det då köpte jag sapphire nu har jag skit bra pokemon på det på mruby hade jag jätte dåliga=P
nä man kan fånga den med ultra boll
Man kan fånga alla utan masterboll!!
hmm... försök lära mig nått??! <_< om du e så bra... :P
dåligt att du köpte saffire när du tappade bort ruby onödiga pengar det är ju för f*n nästan samma spel fattar ni inte att dom bara försöker mjölka pengar ur oss dom kan vällan ha ett spel där alla pokemon finns i och så storyn är ju den samma på alla spel
jag gjorde så mitt enklaste sätt
Kasta ulta boll tryck upp på spaken och hål A OCH B samtidigt så gick han in.dessutom är det smartast att använda Master boll till Latios därför han kommer det vara otroligt svårt att fånga han flyger bara runt.
börja om
var tog du vägen danne??! du skulle ju lära mig en massa!!! <_< (du kan ju börja om om du inte är nöjd me dina pkmn)
jag har redan starat om spelet.
Ska du använda Master ball på Raquaza?Den dålige...((Ha egentligen den sj då men men)) E inte d bättre att ha Master ball på Latias/Latios?
jo jag ska göra de.Amy,kan inte du kolla dina mejl? jag har skickat ett.
Konstigt...D bruka alltid visa att jag ha fått nytt medelande...Men jaja!Ha svarat nuu! :P