💬
Logga in
Fuska.se

Jag Har Gjort Ett Otroligt Misstag..

31 svar · startad

Nivå 2 · Novis

:lol: *tjejsnack*!! får killar också va me? :rolleyes: hehe... ok men vilken tog du denna gången då ?? känner damerna varandra? :P

Nivå 4 · Lärling

Nästa gång ska vi kanske ha en ett rum där d står: Killarna e absolut inte inbjudna!

Haha!Så taskig e jag inte!Eller kanske ibland... :P

Klart att vi damerna känner varaaaandraaa

Nivå 4 · Lärling

ok!

29 Aug 2004
Nivå 2 · Novis

:D hehe... okej... :P najs!..

Nivå 4 · Lärling

Jag vill oxå starta om mitt pkm spel!Men jag ha ingen som jag kan byta över mina pkm te!En kompis te mej, vi två ha gjort d många ggr men jag kommer inte få träffa henne på länge!E d nån som bor i Gbg?

30 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Kul misstag ;)

Nivå 3 · Lärling

jag bor i mölndal

31 Aug 2004

Vadå Rayquaza den dålige? Han är ju jättebra <_<

Nivå 2 · Novis

hmm.. jag bor i Värnamo... typ 14mil därifrån.. ;) ... annars hade jag gjort det.. (sj byter jag över mina till coloseum) :visslar:

Nivå 4 · Lärling

Ha inge Game Cube eller nåt...Min morsa tycker att d räcker me en Game boy SP och Advance!14 mil från Gbg...D e inte så mycke :lol: Va sägs som att springa te Gbg nån dag? :lol: *Skojja*

Hur ska göra?!Orka inte vänta så länge tro jag...

1 Sep 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #31

det här är ju mobbning!jag skulle GÄRNA byta med amy,men jag bor lixom typ vid sthlm..det är lixom en liten bit till Gbg..hah :lol:

Nivå 2 · Novis

hmm... jag hade osså gärna gjort det men... *hmm...jag kan ju iaf försöka (kommer väl typ 1 mil eller nått) * :P... vilka är det som du inte vill förlora då??! ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in