:lol: *tjejsnack*!! får killar också va me? :rolleyes: hehe... ok men vilken tog du denna gången då ?? känner damerna varandra? :P
Jag Har Gjort Ett Otroligt Misstag..
Nästa gång ska vi kanske ha en ett rum där d står: Killarna e absolut inte inbjudna!
Haha!Så taskig e jag inte!Eller kanske ibland... :P
Klart att vi damerna känner varaaaandraaa
ok!
:D hehe... okej... :P najs!..
Jag vill oxå starta om mitt pkm spel!Men jag ha ingen som jag kan byta över mina pkm te!En kompis te mej, vi två ha gjort d många ggr men jag kommer inte få träffa henne på länge!E d nån som bor i Gbg?
Kul misstag ;)
jag bor i mölndal
Vadå Rayquaza den dålige? Han är ju jättebra <_<
hmm.. jag bor i Värnamo... typ 14mil därifrån.. ;) ... annars hade jag gjort det.. (sj byter jag över mina till coloseum) :visslar:
Ha inge Game Cube eller nåt...Min morsa tycker att d räcker me en Game boy SP och Advance!14 mil från Gbg...D e inte så mycke :lol: Va sägs som att springa te Gbg nån dag? :lol: *Skojja*
Hur ska göra?!Orka inte vänta så länge tro jag...
det här är ju mobbning!jag skulle GÄRNA byta med amy,men jag bor lixom typ vid sthlm..det är lixom en liten bit till Gbg..hah :lol:
hmm... jag hade osså gärna gjort det men... *hmm...jag kan ju iaf försöka (kommer väl typ 1 mil eller nått) * :P... vilka är det som du inte vill förlora då??! ;)