💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Egentligen Så Bra Med Kexbox...

133 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling

gulp gs2an är absolut inte bättre den är bättre än gc men xbox herrej*vlar och du golden mew kan skita på dig bara för att du sitter där hemma där det står på varje spel box 3+ och det finns inga 15+ eller 18+ till gc och jadu antingen är du störd och har skit små händer eller så är du väl bara störd

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Omg.. Snälla GoldenMew.. Vad spelar det för roll ? Om du gillar GC så är det väl ditt val, du behöver inte komma och hacka på andra konsoller...

Ne0: Vad spelar det för roll hur många exklusiva titlar en konsoll har?

Det dåliga med x-box är att den är stor som ett hus och att man måste köpa till en plupp och en fjärr för att se på dvd....

X-box är den kraftigaste kontrollen i världen.. Men jag tycker ändå Nintendo har den största spelglädjen..

Nivå 6 · Fuskare

det här kan ge svar på din fråga till exempel har xbox 500 mhz en gamecube har 66 mhz alltså den är snabbare och så har den hårddisk och ja spelen kanske inte barnungar som du tycker om eller så alla ni gamecubare sluta gå in här och bara skriva att xbox är dåligt håll er till er lilla kub istället vill ni att alla xboxare skulle spamma i gamecube forumet som jag ska göra nu och va f*n spelar fetheten för roll jag menar du ställer den nånstan sen märker du inte att den är fet okej då om då är så j*vla dum i huvet att du ställer den rakt på golvet som man gör med gamecube(spelar ju ingen roll om man ramlar på den då går den ju bara sönder och vad spelar det för roll och kontrollerna herregud det är väl bättre med en större kontroll med fler knappar då kan man ju göra mer i spelen och en gamecube kontroll håller ungefär ett halvår om man sköter den bra en xbox kontroll går inte sönder och xbox måste vara fet för att ha med alla dom där grejorna som gör det så bra brukar ni mobba feta i skolan eller ha ha ha ha ha

ne tänkte la det så alla ni småttingar som spelar gamecube ställ er kub på golvet och ramla på det så kan ni ju köpa ett xbox istället as bra va

xbox: 733 mhz

Gc: 485 mhz

Ps2: 294,913 mhz

Nivå 4 · Lärling

Omg.. Snälla GoldenMew.. Vad spelar det för roll ? Om du gillar GC så är det väl ditt val, du behöver inte komma och hacka på andra konsoller...

Det dåliga med x-box är att den är stor som ett hus och att man måste köpa till en plupp och en fjärr för att se på dvd....

X-box är den kraftigaste kontrollen i världen.. Men jag tycker ändå Nintendo har den största spelglädjen..

Det var han som sa att Xbox inte hade exklusiva titlar och då räknade jag upp nåra
Nivå 11 · Veteranfuskare

Nu är det hans val att komma och hacka på KeXbox
Nivå 8 · Veteranfuskare

Allt annat suger inte bara KexBox :angry:

Och vem vill ha en DVD spelare som fungerar 80% av gångerna?

Det här handlar inte bara om vad man gillar med Kexbox, kan du inte se det med dina Kexboxiga ögon?

Och bara för att du kanske har deformerade stora KexBox-händer betyder inte det att alla har det.

Nästan alla KexBox spel finns på PC eller PS2 eller GC.

Nu erkände du att du tycker att Gamecube suger. :visslar:

Nu så spelar folk med mycket mindre händer än jag X-box & de märker inte av något dåligt.

Men gillar man att knapparna har olika storlek så. :visslar:

Nivå 3 · Lärling

oj då sorry tänkte på nåt annat när jag sa att xbox hade 500 mhz och gamecube 66 men det är ändå mycket bättre och förresten om ni inte gillar ert så kallade xbox så TA ER j*vla BALLE OCH STICK HÄRIFRÅN OCH SLUTA HACKA PÅ DOM SOM HAR SUNT FÖRNUFT

Det var han som sa att Xbox inte hade exklusiva titlar och då räknade jag upp nåra

Lol, hehe typ hälften av de du räknade upp är inte x-box exklusiva.. inte sw kotor heller.. det finns på pc.
Nivå 3 · Lärling

jo men lucasarts och bioware har sagt att tvåan inte kommer till pc satt

jo men lucasarts och bioware har sagt att tvåan inte kommer till pc satt

Ja men det gör väl knappast 1an exklusiv, och det var det jag menade.. <_<
Nivå 3 · Lärling

ne det gör det inte men det har jag alldrig sagt heller

Nivå 4 · Lärling
(Ness~ @ 29/08-2004 14:02:32)

Lol, hehe typ hälften av de du räknade upp är inte x-box exklusiva.. inte sw kotor heller.. det finns på pc.

lyssna här först skrev han att det inte finns bra spel till Xbox och då skrev jag upp nåra spel sen skrev han att dom finns till andra konsoller också. Då skrev jag dom spelen som bara finns till Xbox och dom som kommer bara till Xbox försår du nu
Nivå 3 · Lärling

vet ni jag tycker att admin ska låsa forumet

Nivå 6 · Fuskare

vet ni jag tycker att admin ska låsa forumet

Det har gått lite för långt nu.
Nivå 2 · Novis

Jag har försökt spela Kexbox en gång.

Första uppdraget var att ta sig igenom de oförståeliga menyskärmarna.

Sedan försökte jag få ett grepp om den gigantiska konsollen-omöjligt.

Tydligen är den gjord för jättar eller något för den var omöjlig att greppa.

Efter att ha satt ner kontrollen på golvet och tryckt på knappar blev jag förvånad över hur lång tid det tog mellan att jag trycker och att det händer på skärmen...

Sen gav jag upp.

Förstår inte hur den kan gillas när så många bättre alternativ finns.

Kan någon ge bra anledningar.

Verkar inte finnas något.

jag tror att xbox är större än dig golden mewt :lol:

Senast ändrad:

30 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

mmmmmmm bra sagt men lås det här nu

Nivå 6 · Fuskare

det börjar bli väldigt irreterande........

31 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Lägg ner ämmnet NU !

Nivå 6 · Fuskare

Lägg ner ämmnet NU !

vad tror du vi försöker göra då......
1 Sep 2004
Nivå 3 · Lärling

men nu kommer de drygga gamecube nördarna igen ni kan gå tillbaka till er lilla cube om ni nu hittar den och sen spara på era värdelösa lilla sparkort sen kan ni sita där och spela mario sunshine och andra skit spel medans jag lirar soulcalibur2 halo kotor och sen kotor2 doom3 halo2 fable starwars battlegrounds

det nya mortalcombat. föresten så vet vi inte vad ett kexbox är du kanske ska pröva ett xbox istället för ett jättestort kex så ät up det mosa ert gamecube och gå köp xbox så slipper ni era j*vla sparkort och dvd funkar jämt du måste bara ha en dvd control icu fiskmås :P

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.