Hoppa till innehåll

Vad Är Egentligen Så Bra Med Kexbox...


GoldenMew
 Dela

Rekommendera inlägg

Allt annat suger inte bara KexBox :angry:

Och vem vill ha en DVD spelare som fungerar 80% av gångerna?

Det här handlar inte bara om vad man gillar med Kexbox, kan du inte se det med dina Kexboxiga ögon?

Och bara för att du kanske har deformerade stora KexBox-händer betyder inte det att alla har det.

Nästan alla KexBox spel finns på PC eller PS2 eller GC.

Redigerat av GoldenMew
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har inte Xbox exklusiva spel!!!!

Halo

Ninja gaiden

Prince of persia

Star wars: Knights of the old republic

Splinter cell serien

Project Gotham Racing

Rainbow Six 3: black arrow

ska jag säga fler?

 

Det kommer fruktansvärt många bra Xbox spel i höst och i början på nästa år som bara dom är en anledning att köpa Xbox

Som dannie sa tänk innan du ytrar dig

EDIT: Såg inte #21s inlägg men jag håller med honom till fullo

halo finns till pc.

prince of persia finns till ps2 och gamecube.

Star Wars KOTOR håler jag med om men det är bara ett enda spel...

Splinter cell finns bland annat till Gameboy Advance

De andra två tror jag också finns till flera konsoler men är inte säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Project Gotham Racing 2 finns bara till Xbox och fick 9.7 av teamxbox. Ninja gaiden finns också bara till Xbox och fick 9.6 av teamXbox och 9 av superplay.Och så får vi inte glömma the cronicles or reddick.

Och när det gäller dom nya spel som kommer bara till Xbox så är det:

Fable

Unreal championship 2

Conker: live and reloaded

Out run 2

Jade empire

Star wars. Kotor 2

Halo 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jämför inte Xbox spel med GBA spel. Skillnaden är extremt stor.

 

Dvdn på min har fungerat utmärkt för mig. Och jag kollar på film ofta. Att man sen kan lagra dom gör ju inte saken sämre. Möjligheterna med den svarta lådan är ju enorma bara man...tja fixar till lite.

 

Strl... Ja den är ju extremt stor. Tar upp mycket plats. Men de har ännu inte stört mig så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det här kan ge svar på din fråga till exempel har xbox 500 mhz en gamecube har 66 mhz alltså den är snabbare och så har den hårddisk och ja spelen kanske inte barnungar som du tycker om eller så alla ni gamecubare sluta gå in här och bara skriva att xbox är dåligt håll er till er lilla kub istället vill ni att alla xboxare skulle spamma i gamecube forumet som jag ska göra nu och va f*n spelar fetheten för roll jag menar du ställer den nånstan sen märker du inte att den är fet okej då om då är så j*vla dum i huvet att du ställer den rakt på golvet som man gör med gamecube(spelar ju ingen roll om man ramlar på den då går den ju bara sönder och vad spelar det för roll och kontrollerna herregud det är väl bättre med en större kontroll med fler knappar då kan man ju göra mer i spelen och en gamecube kontroll håller ungefär ett halvår om man sköter den bra en xbox kontroll går inte sönder och xbox måste vara fet för att ha med alla dom där grejorna som gör det så bra brukar ni mobba feta i skolan eller ha ha ha ha ha

ne tänkte la det så alla ni småttingar som spelar gamecube ställ er kub på golvet och ramla på det så kan ni ju köpa ett xbox istället as bra va

Redigerat av ZANN0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gulp gs2an är absolut inte bättre den är bättre än gc men xbox herrej*vlar och du golden mew kan skita på dig bara för att du sitter där hemma där det står på varje spel box 3+ och det finns inga 15+ eller 18+ till gc och jadu antingen är du störd och har skit små händer eller så är du väl bara störd

Redigerat av ZANN0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omg.. Snälla GoldenMew.. Vad spelar det för roll ? Om du gillar GC så är det väl ditt val, du behöver inte komma och hacka på andra konsoller...

 

Ne0: Vad spelar det för roll hur många exklusiva titlar en konsoll har?

 

Det dåliga med x-box är att den är stor som ett hus och att man måste köpa till en plupp och en fjärr för att se på dvd....

X-box är den kraftigaste kontrollen i världen.. Men jag tycker ändå Nintendo har den största spelglädjen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det här kan ge svar på din fråga till exempel har xbox 500 mhz en gamecube har 66 mhz alltså den är snabbare och så har den hårddisk och ja spelen kanske inte barnungar som du tycker om eller så alla ni gamecubare sluta gå in här och bara skriva att xbox är dåligt håll er till er lilla kub istället vill ni att alla xboxare skulle spamma i gamecube forumet som jag ska göra nu och va f*n spelar fetheten för roll jag menar du ställer den nånstan sen märker du inte att den är fet okej då om då är så j*vla dum i huvet att du ställer den rakt på golvet som man gör med gamecube(spelar ju ingen roll om man ramlar på den då går den ju bara sönder och vad spelar det för roll och kontrollerna herregud det är väl bättre med en större kontroll med fler knappar då kan man ju göra mer i spelen och en gamecube kontroll håller ungefär ett halvår om man sköter den bra en xbox kontroll går inte sönder och xbox måste vara fet för att ha med alla dom där grejorna som gör det så bra brukar ni mobba feta i skolan eller ha ha ha ha ha

ne tänkte la det så alla ni småttingar som spelar gamecube ställ er kub på golvet och ramla på det så kan ni ju köpa ett xbox istället as bra va

xbox: 733 mhz

Gc: 485 mhz

Ps2: 294,913 mhz

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omg.. Snälla GoldenMew.. Vad spelar det för roll ? Om du gillar GC så är det väl ditt val, du behöver inte komma och hacka på andra konsoller...

 

Ne0: Vad spelar det för roll hur många exklusiva titlar en konsoll har?

 

Det dåliga med x-box är att den är stor som ett hus och att man måste köpa till en plupp och en fjärr för att se på dvd....

X-box är den kraftigaste kontrollen i världen.. Men jag tycker ändå Nintendo har den största spelglädjen..

Det var han som sa att Xbox inte hade exklusiva titlar och då räknade jag upp nåra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...