Nej du tycker Mozart e bäst
Sämsta Låt
Om du nu säger att Japan "suger"... Vad för något gör så att Japan inte skulle vara minst like bra som alla andra länder i världen? >.>MetallicA är bäst och Japan sugr! den sämsta är poke'mon låten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej,hej Monika
Du tycker indiska låtar är bra :PMetallicA är bäst och Japan sugr! den sämsta är poke'mon låten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En del är bra o.o (Har stort musik intresse) XD
Bollywood har nog dom sämsta soundtracken! :lol:
Håller med menför många för att nämna här <_<
Crazy in love och nästan alla hård rocks låtar finns nåra bra.
jag tror inte att 0013 och pikachu nallen läste mig riktigt! jag sa i början av inlägget att metallica var bäst och inte mozart och indiska låtar! Lär er läsa mellanstadiefjollor! :kung:
Vi är iaf inga Dagistöntar >_>
Men du gillar iaf Mozart.. >_>
Ja vi är typ tankeläsare ;)
0013 du är så barnslig! ärligt talat så TYCKER jag att du borde bli bannad för bvarnslighet! :kung:
>_________>
Ska du säga!
>_________>
Det är du som beter dig så barnsligt och stava rätt.0013 du är så barnslig! ärligt talat så TYCKER jag att du borde bli bannad för bvarnslighet! :kung:
så trevligt då -.-;
Yup, trevligt >_>
Rock, hårdrock och all sån nördmusik ska bort från jordytan när jag blir president <_<
Wow.... Då kommer vi att ha det kvar Rock och Hårdrock väldigt länge o_____o;
då skulle inte du bli en bra president...hård rock är den enda!bra musikstilen(Men inte nu-metal och sånthårdrocks-rap skit.)Rock, hårdrock och all sån nördmusik ska bort från jordytan när jag blir president <_<
men 0012 och 0013 att ni orka hålla på med fuel fattar jag inte :D metallica e ju bara sellouts som e galna i pengar fuel!mozart e bättre än metallica
:lol: :lol: :lol: