Han kasnke är dagis-tönt?
Sämsta Låt
Vem vet? ^^
MrCool, hej hej monika DOM SUGER HÅRT :angry:
Mister Cool AEGER ju lätt >_>
XD
Dom är stora i mun. :angry:
Nej deras munnar är ej stora >_>
RAP OCH HIP-HOP är ju bäst rockband är typ bra men jag gillar inte stilen.50cent är bästA HIP-HOP bandet Rappar låt är grymt oje.Deras Munnar är söta :kung:Ja hjälp! hip hop oxå........
Snook rapppar bäst tycker jag
JAJAJAJAJA...jag vet att ni ching chong:are håller me varandra men vafan...0013 är ju så j*vla näsvis! Da buzz är nog de sämsta jag hört....
Metallica är det sämsta jag hört
Ching Chong:are? o.o; 0013 kanske är näsvis men du tjatar om samma sak hela tiden, vilket inte gör dig bättre än honom i uppförande o.o;
Allt nytt svenskt (på svenska och på engelska i stil med the hives), allt i Britney Spears stil,all hiphop,rap och liknande. Allt på Nrj och Rix Fm. Nästan alla låtar på MTV och Z och tillslut alla låtar på MTV UP NORDIC!
Jag skrev det så här för annars skulle det blivit en jätte lång lista med dåliga låtar/artister/grupper.
Dom som gillar dom här sakerna får göra det men jag tycker att det är sämst! :P
Rix fm är för bögar!!
snacka inte skit om the hives!de är bäst!Allt nytt svenskt (på svenska och på engelska i stil med the hives), allt i Britney Spears stil,all hiphop,rap och liknande. Allt på Nrj och Rix Fm. Nästan alla låtar på MTV och Z och tillslut alla låtar på MTV UP NORDIC!
Jag skrev det så här för annars skulle det blivit en jätte lång lista med dåliga låtar/artister/grupper.
Dom som gillar dom här sakerna får göra det men jag tycker att det är sämst! :P
HIVES ÄR JU BRA!!!!!!!!
japansk musik är faktisk jävligt mycket bättre än metallica.metallica e fjantar!
Äh hålkäften och jag är inte kines .Det är bara små barn som säger ching chang chong.RIX FM suger hårt hatar Metallica.JAJAJAJAJA...jag vet att ni ching chong:are håller me varandra men vafan...0013 är ju så j*vla näsvis! Da buzz är nog de sämsta jag hört....
Vi borde göra en Anti Metallica klubb -_-
aa det borde vi!Vi borde göra en Anti Metallica klubb -_-